Π. Παπάζογλου & Γ. Γιουπάκης, Haskos: Mano del Caffè, το νέο brand espresso φτιαγμένο ειδικά για barista

Π. Παπάζογλου & Γ. Γιουπάκης, Haskos: Mano del Caffè, το νέο brand espresso φτιαγμένο ειδικά για barista

Η εταιρεία Haskos Coffee & Beverages διαπρέπει, εδώ και δεκαετίες, στον χώρο του καφέ, ξεχωρίζοντας με τα καινοτόμα προϊόντα και τη δυνατή ομάδα που έχει δημιουργηθεί. Δύο εκ των μελών, η Παναγιώτα Παπάζογλου και ο Γιώργος Γιουπάκης, ανοίγουν τα χαρτιά τους και μιλούν για όλα.

 

Η κ. Παπάζογλου, που εργάζεται στην εταιρεία εδώ και 9 χρόνια ως διευθύντρια marketing και έχει εξαιρετική εμπειρία σε διαφημιστικές, μας μιλά για τον espresso Mano del Caffe’, ένα από τα νέα δυνατά χαρτιά της Haskos. «Το Mano del Caffe’ είναι ένα premium blend 100% Arabica, φτιαγμένο από τους barista με σκοπό να καλύψει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του καφέ. Αυτήν τη στιγμή, έχει βγει στην αγορά ένα μόνο blend και σε δεύτερο χρόνο θα προχωρήσουμε στο λανσάρισμα ενός ακόμη blend 100% Arabica με διαφορετικό γευστικό profile. Πρόκειται για ένα brand το οποίο σε επίπεδο διαφημιστικού υλικού έχει μόνο φλιτζάνια espresso και cappuccino και μια επιτραπέζια ξύλινη ταμπέλα εσωτερικού χώρου χαραγμένη με το λογότυπο του εκάστοτε καταστήματος. Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όλα τα σημεία εστίασης να προβάλλουν τη δικιά τους ταυτότητα και το brand του καφέ να έχει πολύ διακριτική παρουσία στον χώρο τους. Σε επίπεδο παροχής μηχανολογικού εξοπλισμού, η πολιτική μας είναι παρόμοια με τα άλλα δύο brand της εταιρείας. Στόχος είναι το Mano del Caffe’ να κερδίσει τους καταναλωτές με την εξαιρετική του ποιότητα και γεύση» αναφέρει.

 

Ο Γιώργος Γιουπάκης, με τη σειρά του, που από 17 χρονών εργάζεται στον χώρο της εστίασης και η ενασχόλησή του με τον καφέ είναι το μεγάλο του πάθος, εξηγεί το πώς έχει υποδεχτεί η αγορά το εν λόγω προϊόν: «Μέχρι στιγμής, όσοι επιχειρηματίες και barista δοκίμασαν το χαρμάνι μας έμειναν ενθουσιασμένοι, με αρκετούς από αυτούς να προχωράνε σε συνεργασία μαζί μας. Είμαστε βέβαιοι ότι το εν λόγω brand θα βρει μεγάλη ανταπόκριση στην ελληνική αγορά και θα δώσουμε ακόμη έναν λόγο στους επιχειρηματίες να προτιμήσουν την εταιρεία μας. Στην HO.RE.CA. 2024 θα είμαστε 100% έτοιμοι με το Mano del Caffe’ και θα μπορέσουμε να δώσουμε στο καταναλωτικό κοινό τη δυνατότητα να δοκιμάσει τον καφέ μας σε όλες του τις εκδοχές».

 

Στην ερώτηση αν ο espresso θα μπορούσε να θεωρηθεί ο εθνικός μας καφές, η Παναγιώτα Παπάζογλου απαντά: «Η Ελλάδα έχει μια ισχυρή και μακρόχρονη παράδοση στον καφέ, που αποτελεί μέρος της κουλτούρας της. O espresso δεν είναι ο εθνικός μας καφές, είναι όμως ο καφές που προτιμούν οι Έλληνες και απολαμβάνουν με τους φίλους τους εκτός σπιτιού. Ο ελληνικός καφές αποτελεί κομμάτι της κληρονομιάς μας και πάντα θα έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά όλων των Ελλήνων. Εξάλλου είναι κάτι το οποίο σαν εταιρεία το υποστηρίζουμε ιδιαίτερα, έχοντας σε κυρίαρχη θέση των brand μας τον ελληνικό καφέ Μερακλής».

 

Η αγορά μέσα από τα μάτια τους

 

Ως διευθύντρια marketing, η Παναγιώτα Παπάζογλου εξηγεί τι ορίζει πλέον το marketing στον κόσμο της καφεστίασης:

 

«Το marketing στον χώρο της καφεστίασης έχει επικεντρωθεί πλέον κυρίως στο Digital Marketing. Στα social media, το Tik Tok έχει αρχίσει να πρωταγωνιστεί στις νεαρές κυρίως ηλικίες. Το Facebook αποτελεί το μέσο προβολής με τη μικρότερη απήχηση, ενώ το Instagram παραμένει ο πρωταγωνιστής των social media. Το έντυπο υλικό προβολής των προϊόντων μας δεν έχει χάσει τη δύναμή του, αλλά πλέον έχει περάσει σε δεύτερη επιλογή και κάθε κατάστημα προσπαθεί να αναπτύξει δική του γραμμή προβολής» καταλήγει.

 

Ο κ. Γιουπάκης, στο δικό του κομμάτι, αναλύει πώς βλέπει την αγορά ως διευθυντής πωλήσεων: «Η αγορά χαρακτηρίζεται από έναν έντονο ανταγωνισμό, αλλά και πολλές προκλήσεις. Τα καταστήματα αναζητούν συνεχώς πιο ποιοτικό καφέ, προσπαθώντας παράλληλα να εξελίξουν και τις τεχνικές τους γνώσεις. Το επίπεδο του εξοπλισμού εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και ο τελικός καταναλωτής βρίσκει ολοένα και περισσότερα καταστήματα όπου μπορεί να απολαύσει έναν καλό καφέ. Ο ανταγωνισμός μας κάνει όλους καλύτερους και εμείς είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε όλες τις προκλήσεις και να διαδραματίσουμε πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη».

 

Ο ίδιος, βέβαια, απαντά και στο σημαντικό ερώτημα –που πολλές φορές όλοι κάνουμε– ποιο σημείο ανά την Ελλάδα θεωρείται ότι έχει τη μεγαλύτερη κατανάλωση καφέ:

 

«Παλαιότερα, θα λέγαμε ότι η Λάρισα είναι από τις περιοχές στην Ελλάδα με τη μεγαλύτερη κατανάλωση καφέ, αλλά πλέον πιστεύω ότι παντού οι καταναλώσεις είναι παρόμοιες» υποστηρίζει.

 

Ο στόχος για το 2024

 

Το 2023 ήταν μια χρονιά κατά την οποία κατάφεραν να λειτουργήσουν υπό φυσιολογικές συνθήκες αναφορικά με τα θέματα πανδημίας που μας ταλαιπώρησαν τα τελευταία χρόνια.

 

Η εταιρεία κινήθηκε στους στόχους που είχε θέσει για το 2023, καταφέρνοντας να μεγαλώσει το μερίδιό της στην αγορά και να θέσει ακόμη πιο ισχυρές βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Ο κ. Γιουπάκης θέτει τους στόχους για το 2024 δηλώνοντας: «Ένας από τους βασικούς στόχους της εταιρείας μας είναι η ανάπτυξη του Mano del Caffe’ στην ελληνική αγορά, συνεχίζοντας παράλληλα το πλάνο ανάπτυξης για τον Caffe’ Luigi και τον 7grams. Επίσης, η επέκταση των πωλήσεών μας στον κλάδο retail με τον ελληνικό καφέ Μερακλής θα αποτελέσει μία από τις βασικές μας προτεραιότητες».

 

Aπό το Coffee&Brunch Magazine