Παναγιώτης Χάσκος: «Με σκληρή δουλειά υλοποιούμε κάθε στόχο»

Παναγιώτης Χάσκος: «Με σκληρή δουλειά υλοποιούμε κάθε στόχο»

Έχοντας, πλέον, στο χαρτοφυλάκιο ένα ακόμη δυνατό χαρτί, τον espresso Mano del Caffè, ο Παναγιώτης Χάσκος νιώθει υπερήφανος και δικαιωμένος για τις επιλογές και την ομάδα του, που τον έφεραν στο τώρα και… στην κορυφή της ελληνικής αγοράς.

 

Οκτώ χρόνια είναι αρκετά για τον Παναγιώτη Χάσκο για να ξεχωρίσει στην ελληνική αγορά και να χαράξει μια πορεία γεμάτη επιτυχίες και διακρίσεις. Ο ίδιος, υπερήφανος, κάνει τον δικό του απολογισμό και γυρίζει στο 2015, τότε που ήταν η πρώτη ελληνική εταιρεία καφέ που συμμετείχε στην έκθεση Host στο Μιλάνο της Ιταλίας. Ακολούθησαν εκθέσεις όπως η Sial στο Παρίσι, η Anuga στη Γερμανία, η Sirha στην Κωνσταντινούπολη… «Συνεχίσαμε τα rebranding του ελληνικού καφέ Μερακλής (2017), του καφέ φίλτρου Kronberg (2018) και των προϊόντων σοκολάτας και σιροπιών Oscar Family (2019). Το 2019, παρουσιάσαμε το νέο μας eshop.haskos.com και πιστοποιηθήκαμε με ISO 9001 για την ποιότητα των υπηρεσιών μας και τον υψηλό δείκτη ικανοποίησης των πελατών μας, με ISO 14001 για την αξία που δίνουμε στο περιβάλλον και με ISO 22000 για την ασφάλεια των προϊόντων μας, τον τρόπο με τον οποίο τα αποθηκεύουμε και τα διανέμουμε. Το 2020, παρουσιάσαμε στην αγορά τον νέο μας specialty καφέ 7 Grams Espresso Micro Roasters και στήσαμε το τμήμα HoReCa στη Θεσσαλονίκη, για όλη τη Βόρεια Ελλάδα. Το 2021, ξεκίνησε τη λειτουργία του ο νέος μας πολυχώρος (flagstore, showroom, ακαδημία) Fabrica de Cafe. Το 2022, αλλάξαμε την εταιρική μας εικόνα και παρουσιάσαμε το νέο μας περίπτερο στην έκθεση HoReCa. Και, φέτος, παρουσιάσαμε τον Mano del Caffè στο World of Coffee» δηλώνει χαρακτηριστικά ο managing partner.

 

«Με σταθερά βήματα, επιμονή και σκληρή δουλειά, καταφέρνουμε τόσα πολλά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα! Αλλά αυτό που με κάνει πιο περήφανο απ’ όλα είναι η ομάδα που έχουμε κτίσει και η σχέση που έχουμε δημιουργήσει με τους συνεργάτες μας όλα αυτά τα χρόνια. Εμείς απλά θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να κάνουμε τη δουλειά μας» προσθέτει ο Παναγιώτης Χάσκος.

 

«Θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής. Μετά από πολλές δυσκολίες, πραγματικά δεν περίμενα αυτήν την εξέλιξη. Με γυρνάτε πίσω και σκέφτομαι πόσα καταφέραμε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Πριν οκτώ χρόνια ξεκινούσαμε και σήμερα είμαστε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου μας. Είμαστε μέσα στην αγορά, ακούμε τις ανάγκες, βάζουμε στόχους και με σκληρή δουλειά τους υλοποιούμε. Συνεχώς, γεννάμε νέες, πρωτοποριακές ιδέες, τις οποίες κάνουμε πραγματικότητα. Μελετάμε τον ανταγωνισμό, αλλά ποτέ δεν τον αντιγράφουμε. Κεντρική μας ιδέα είναι να “Σχεδιάζουμε το Μέλλον του Καφέ”. Χαιρόμαστε πάρα πολύ που βλέπουμε άλλες εταιρείες να μας ακολουθούν… Και αυτή είναι μόνο η αρχή! Ήδη έχουμε νέες ιδέες, έτοιμες, όπως ο Mano del Caffè, νέα στρατηγικά πλάνα, τα οποία άμεσα θα αναπτύξουμε. Ετοιμάζουμε πολλά πράγματα ακόμη και η όρεξη για δημιουργία είναι αυτό που μας δίνει δύναμη» καταλήγει.

 

Ο Παναγιώτης Χάσκος πιστεύει πολύ στην ομάδα του, στους ανθρώπους του. Μιλά για τον καθένα με μεγάλη περηφάνια, τους εμπιστεύεται και τους συμβουλεύεται σε κάθε βήμα. Ένας από τους στενούς του συνεργάτες, ο Γιώργος Γιουπάκης, μιλά για τους στόχους τους και όσα επιθυμούν. «Κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου και εν όψει της καλοκαιρινής σεζόν, δώσαμε έμφαση στην ανάπτυξη της εταιρείας μας στις τουριστικές περιοχές, διατηρώντας ταυτόχρονα σε υψηλά επίπεδα την εξυπηρέτηση των υφιστάμενων συνεργατών μας. Το προσεχές διάστημα, προετοιμαζόμαστε για τη συμμετοχή της εταιρείας μας στο Athens Coffee Festival στις 23-25/09. Σε μια γιορτή του καφέ, όπου κάθε χρόνο δίνουμε το “παρών”, παρουσιάζοντας καινούργια πράγματα και νέες ιδέες στον χώρο της εστίασης» εξηγεί ο business development manager, συνεχίζοντας: «Πρωταρχικός μας στόχος είναι πάντα η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, στόχος μας αποτελεί πάντα η ανάπτυξη των πωλήσεων και η τοποθέτηση των προϊόντων μας σε ολοένα και περισσότερα σημεία ανά την Ελλάδα. Πέρα από τα γνωστά μας brand espresso, που ήδη γνωρίζει το καταναλωτικό κοινό, Caffe’ Luigi και 7grams, στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας μας υπάρχει πλέον και ένα νέο brand. Πρόκειται για τον espresso Mano del Caffè. Εδώ αναφερόμαστε σε ένα brand που έχει στην γκάμα του δύο blend 100% Arabica με διαφορετικά γευστικά χαρακτηριστικά το καθένα. Ένα brand που σχεδιάστηκε προσεκτικά από τους barista γι’ αυτούς που αγαπούν τον καλό καφέ. Η γνωριμία του συγκεκριμένου brand με το καταναλωτικό κοινό αποτελεί βασική μας προτεραιότητα για το άμεσο μέλλον».

 

Αναλύοντας τις τάσεις, σημειώνει ότι η αγορά έχει μπει σε μια κανονικότητα και έχει προσαρμοστεί στο αποτύπωμα της πανδημίας. Τα μαγαζιά take away και delivery παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο πλέον στη ζωή και στην καθημερινότητά μας, παίρνοντας μερίδιο πωλήσεων από τις παραδοσιακές μεγάλες καφετέριες. «Βασική τάση στον καφέ τα τελευταία χρόνια αποτελεί o specialty καφές. Παίρνοντας αργά αλλά σταθερά μερίδιο από τους commercial καφέδες. Αυτό έχει να κάνει κυρίως με το γεγονός ότι τα πιο ιδιαίτερα γευστικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν έναν specialty καφέ δεν έχουν ακόμα μεγάλη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό. Ο ιταλικού τύπου espresso παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού και, κατά τη γνώμη μου, εκεί θα είναι για αρκετά χρόνια ακόμη» αναφέρει.