Μιχάλης Σωτηρίου: «Θέλουμε καινούργια και καινοτόμα προϊόντα»

Μιχάλης Σωτηρίου: «Θέλουμε καινούργια και καινοτόμα προϊόντα»

Το πάθος και οι γνώσεις για τη διαδικασία που ακολουθείται μέχρι να έχουμε το τελικό αποτέλεσμα στο φλιτζάνι οδήγησαν τον Μιχάλη Σωτηρίου στη δημιουργία της Distretto Roasters.

 

Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις και προσπαθώντας να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της, η ομάδα καβουρδίζει καθημερινά μια πλήρη γκάμα από χαρμάνια υψηλής ποιότητας, διαφόρων ειδών και γευστικών προτιμήσεων, καθώς και εξαιρετικούς μονοποικιλιακούς καφέδες από χώρες της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας, ικανούς να καλύψουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους.

 

Ο CEO της εταιρείας ανοίγει τα χαρτιά του και μιλά για όνειρα και στόχους, για τα προϊόντα που τους έχουν κάνει να ξεχωρίζουν στην απαιτητική αγορά και, φυσικά, για τον αγαπημένο espresso.

 

«Παρά τις αντιξοότητες που έχει η αγορά, η πορεία της εταιρείας έχει καταφέρει να είναι ανοδική τα τελευταία χρόνια. Έτσι και το τελευταίο τρίμηνο μας βρίσκει αρκετά δυνατούς και με καινούργιες συνεργασίες σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη, καθώς πλέον το δίκτυό μας έχει ανοίξει τα φτερά του και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες», αναφέρει, αρχικά, συνεχίζοντας με την γκάμα των προϊόντων που διαθέτουν. «Έχουμε μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων, που περιλαμβάνει 5 διαφορετικά espresso blends, ικανά να καλύψουν και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους. Επίσης, θα βρείτε αρκετούς εξαιρετικούς μονοποικιλιακούς καφέδες από χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας και μια ολοκληρωμένη γκάμα premium προϊόντων για να εφοδιάσουν τους πελάτες μας».

 

Στόχος βέβαια είναι η ενίσχυσή της με κωδικούς που θα κάνουν τη διαφορά. «Η καινοτομία και η διαφοροποίηση ανέκαθεν ήταν ένα από τα συστατικά της εταιρείας, γι’ αυτό συνεχώς αναζητούμε καινούργια και καινοτόμα προϊόντα για να ενισχύσουμε την γκάμα μας».

 

Οι τάσεις και όσα συναντάμε λόγω της κλιματικής αλλαγής δεν λείπουν από την κουβέντα μας. «Η κλιματική αλλαγή πλέον είναι γεγονός, βλέπουμε τι γίνεται και στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Έτσι, λοιπόν, θα προσπαθήσουμε να εξελίξουμε τη συσκευασία μας και πλέον να στραφούμε σε ανακυκλώσιμα υλικά, όπως επίσης πλέον θα συνεργαζόμαστε με φάρμες βιώσιμης γεωργίας» υποστηρίζει ο Μιχάλης Σωτηρίου.

 

Για τον ίδιο όμως μία από τις μεγάλες τάσεις είναι το κομμάτι του home barista. «Το μέλλον του home barista θα είναι τεράστιο και σε αυτό συνέβαλε ο Covid, που έκλεισε τον καταναλωτή στο σπίτι για αρκετό καιρό. Έτσι οι Ελληνες, πλέον, στράφηκαν στο home barista, όπου όπως φαίνεται θα συνεχίσει να έχει μέλλον, έτσι, λοιπόν, και εμείς προσπαθούμε να εξελιχθούμε και μέσα από το e-shop μας να εξυπηρετήσουμε τον καταναλωτή όσο το δυνατόν καλύτερα και ταχύτερα γίνεται» λέει.

 

Η ευχή και η ελπίδα του Μιχάλη, κάνοντας λόγο για τα σχέδιά του, είναι μία: «Καταρχήν ελπίζουμε να έχουμε υγεία, για να μπορούμε να κάνουμε συνέχεια καινούργια πράγματα… Ένα από αυτά είναι το καινούργιο μας brand, Τhe BROASTERS, το οποίο έκανε την εμφάνισή του στην αγορά το 2023. Το καινούργιο μας “παιδί”, λοιπόν, όπως εγώ συνηθίζω να λέω, είναι εδώ και βάζει γερές βάσεις στην αγορά με καινούργια και ανατρεπτικά προϊόντα».

 

Από το Coffee&Brunch Magazine