Γ. Μπενόπουλος: Έρχονται τρεις νέοι κωδικοί-συμπαραγωγή με την Beanies

Γ. Μπενόπουλος: Έρχονται τρεις νέοι κωδικοί-συμπαραγωγή με την Beanies

H εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της βρετανικής εταιρείας καφέ Beanies από την ελληνική εταιρεία επεξεργασίας και εμπορίας καφέ CAFETEX σχολιάστηκε, συζητήθηκε έντονα και αποτελεί σημείο αναφοράς στην πορεία της εταιρείας. Ο Γιάννος Μπενόπουλος μιλά για όλα, χωρίς να σταματά να σχεδιάζει νέα πράγματα και ενδιαφέροντες κωδικούς.

 

Τι σημαίνει για εσάς, ηθικά αλλά και πρακτικά, ως εταιρεία, η εξαγορά της Beanies;

 

Η εξαγορά της Beanies έχει πολλαπλά οφέλη για την CAFETEX. Αδιαμφισβήτητα, το μεγαλύτερο όφελος είναι η πρόσβαση της CAFETEX στη διεθνή αγορά μέσω του εκτεταμένου δικτύου εξαγωγών της Beanies. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο δίκτυο εξαγωγών περιλαμβάνει συνεργασίες με αντιπροσώπους σε περισσότερες από 35 χώρες, μεταξύ των οποίων η Νότιος Αφρική, η Ινδία, η Δανία κ.ά. Επιπλέον, στοχεύουμε να τοποθετήσουμε τα προϊόντα της premium μάρκας Coffeeway στην τεράστια αγορά καφέ του Ηνωμένου Βασιλείου, δεδομένης της υφιστάμενης συνεργασίας της Beanies με μεγάλες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου της Βρετανίας, όπως η Sainsbury’s. Παράλληλα, η συγκεκριμένη εξαγορά δημιουργεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες αρωματικού καφέ στην Ευρώπη, με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας, παραγωγικής δυνατότητας και οικονομιών κλίμακας για ολόκληρο πλέον τον εταιρικό όμιλο CAFETEX. Επιπροσθέτως, η CAFETEX αποκτά τεχνογνωσία και στον αρωματικό στιγμιαίο καφέ και μπαίνει πλέον δυναμικά και σε αυτήν την προϊοντική κατηγορία, υλοποιώντας, το αμέσως επόμενο διάστημα, το λανσάρισμα τριών νέων κωδικών στην ελληνική αγορά, με τη μάρκα Coffeeway.

 

Η εξωστρέφεια της εταιρείας είναι αδιαμφισβήτητη. Ποια είναι τα επόμενα βήματα για την τόνωσή της;

 

Στο πλαίσιο ενίσχυσης της εξωστρέφειας της CAFETEX, συμμετέχουμε από κοινού με την Beanies σε πλήθος εκθέσεων στο εξωτερικό. Ενδεικτικό της στρατηγικής μας είναι το γεγονός ότι η συμμετοχή στη διεθνή έκθεση Anuga, που θα γίνει τον Οκτώβριο στη Γερμανία, γίνεται σε δικό μας περίπτερο, όπου θα παρουσιάσουμε τα δύο brands, Coffeeway και Beanies. Δυνητικοί συνεργάτες από όλο τον κόσμο έχουν πλέον τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων αρωματικού καφέ υπό τις μάρκες Coffeeway και Beanies και να ενημερωθούν για τις καινοτομίες και προϊοντικές λύσεις που μπορούμε να τους προσφέρουμε, όπως ατομικά φακελάκια καφέ (coffeebags) και οικιακά κομποστοποιήσιμες κάψουλες espresso.

 

Ποια είναι τα σχέδια μέχρι το τέλος του 2023;

 

Μέσα στον Οκτώβριο λανσάρουμε στην ελληνική αγορά τρεις κωδικούς αρωματικού στιγμιαίου καφέ Coffeeway, οι οποίοι αποτελούν και το πρώτο προϊόν συμπαραγωγής με την Beanies. Επιπλέον, επενδύουμε σε νέα συστήματα και τεχνολογίες, ώστε να εκμεταλλευτούμε τη δυνατότητα να διαθέτουμε τα προϊόντα Coffeeway σε διάφορες χώρες, απευθείας στους καταναλωτές, μέσω της υφιστάμενης πλατφόρμας e-shop της Beanies.

 

Η HoReCa αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο για εσάς, στο οποίο επενδύετε και πιστεύετε. Ποιοι είναι οι στόχοι σας; Σκέφτεστε νέα λανσαρίσματα, συσκευασίες, προϊόντα;

 

Το HoReCa αποτελεί για εμάς σημαντικό πεδίο επένδυσης. Αυτός εξάλλου είναι και ο λόγος που έχουμε ξεκινήσει συνεργασία με την εταιρεία ΧΕΛΙΤΤΑ, η οποία έχει εξειδίκευση και πολύχρονη εμπειρία στο συγκεκριμένο κανάλι. Ως εκ τούτου, αξιοποιούμε το υφιστάμενο δίκτυο πελατών της ΧΕΛΙΤΤΑ για την προώθηση των προϊόντων Coffeeway και Brazita, ενώ παράλληλα αναπτύσσουμε διαρκώς συνεργασίες με νέους πελάτες. Για το συγκεκριμένο κανάλι έχουμε λανσάρει εξειδικευμένες σειρές επαγγελματικών προϊόντων, όπως ειδικά χαρμάνια espresso σε κόκκους και pods. Επίσης, δημιουργήσαμε μια ειδική συσκευασία-dispenser με ατομικά φακελάκια καφέ Coffeeway (coffeebags) για τον μπουφέ πρωινού των ξενοδοχείων.

 

Τι αναζητούν-επιθυμούν, πλέον, οι επαγγελματίες του χώρου;

 

Λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού και των υψηλών απαιτήσεων, οι επαγγελματίες του χώρου αναζητούν ποιοτικά προϊόντα με προστιθέμενη αξία, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους πελάτες τους. Ένα τέτοιο προϊόν είναι και τα ατομικά φακελάκια καφέ Coffeeway (coffeebags), διότι προσφέρουν γρήγορη παρασκευή καφέ, χωρίς μηχανή, μόνο με χρήση ζεστού νερού, καθώς και μεγάλη ποικιλία επιλογών. Αυτή η καινοτομία έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για την επιχείρηση όσο και για τον καταναλωτή. Αφενός η επιχείρηση απελευθερώνει ανθρώπινους πόρους, εφόσον η παρασκευή του καφέ μπορεί πλέον να γίνει απευθείας από τον καταναλωτή, αφετέρου ο καταναλωτής μπορεί να απολαύσει έναν καφέ σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις, επιλέγοντας μεταξύ πέντε διαφορετικών variants (κλασικός, δυνατός, δύο αρωματικοί, decaf). Επιπλέον, οι επαγγελματίες του χώρου χρειάζονται άμεση και άριστη τεχνική εξυπηρέτηση, διαρκή εκπαίδευση του προσωπικού τους και ενημέρωση για τις διεθνείς εξελίξεις στην αγορά του καφέ. Σε συνεργασία με την εταιρεία ΧΕΛΙΤΤΑ, στοχεύουμε να είμαστε ένας από τους πλέον αξιόπιστους συνεργάτες για τους επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης.

 

Ποιες είναι οι τάσεις;

 

Οι δύο τάσεις που φαίνεται ότι θα κυριαρχήσουν στην αγορά καφέ το επόμενο διάστημα είναι η ζήτηση για προϊόντα που συνδυάζουν ευκολία/πρακτικότητα, καθώς και η ζήτηση για προϊόντα με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η CAFETEX, πάντα πρωτοπόρα ως εταιρεία, διαθέτει ήδη στην αγορά προϊόντα καφέ που καλύπτουν και τις δύο αυτές ανάγκες, τα πρωτοποριακά ατομικά φακελάκια καφέ Coffeeway coffeebags, για καφέ εύκολα και γρήγορα, χωρίς κόπο, χωρίς μηχανή, αλλά και τις οικιακά κομποστοποιήσιμες κάψουλες αρωματικού espresso Coffeeway. Ειδικά για τις κάψουλες, αξίζει να σημειωθεί ότι παράγονται από φυτικές πρώτες ύλες (βιομάζα), γεγονός που τις καθιστά κατάλληλες για οικιακή κομποστοποίηση, αλλά ταυτόχρονα και βιώσιμες ως προϊόντα, δεδομένου ότι η βιομάζα είναι ανανεώσιμη πρώτη ύλη. Επιπλέον, έχουν μηδαμινό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, διότι μετά τη χρήση τους αποδομούνται πλήρως και μετατρέπονται σε λίπασμα (compost), χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον με απορρίμματα, όπως συμβαίνει με τις κάψουλες από πλαστικό ή αλουμίνιο.

 

Πηγή: Coffee&Brunch Magazine