Κ. Αγαδάκης, Βarista Pro: Η επιτυχία είναι μια οικογενειακή υπόθεση

Κ. Αγαδάκης, Βarista Pro: Η επιτυχία είναι μια οικογενειακή υπόθεση

25 χρόνια συνεχόμενης πορείας μετρά η εταιρεία Barista Pro, και ο Κωνσταντίνος Αγαδάκης, Chief Commercial Officer, κάνει τη δική του αναδρομή, θυμάται επιτυχίες και διακρίσεις, ενώ θέτει νέους στόχους, που θα οδηγήσουν το brand ένα σκαλοπάτι παραπάνω.

 

«Είμαστε στην εστίαση 25 χρόνια, γνωρίζοντάς την από μέσα προς τα έξω, γιατί όλοι μας έχουμε δουλέψει ως εργαζόμενοι. Η εξέλιξη ήταν για εμάς ορόσημο, την περιμέναμε και συνεχίζουμε να την επιδιώκουμε, διότι όλη η ομάδα των ανθρώπων μας έχει μόνο ένα γνώμονα και σκεπτικό, την εξέλιξη, την καινοτομία και τη διαφοροποίηση, που σηματοδοτούν την παγκόσμια αγορά. Όλη αυτή η προσπάθεια “επισφραγίστηκε” με βραβεία από διάφορες χώρες του κόσμου, όπως και παγκόσμιους οργανισμούς, με τελευταία βράβευση το Greek Taste Beyond Borders» εξηγεί ο κ. Αγαδάκης ξεκινώντας τη συζήτηση.

 

Η Barista Pro είναι ξακουστή, σε διάφορα μέρη ανά τον κόσμο, για τα προϊόντα Giagiamas. Ο ίδιος αναφέρεται στην εξαγωγική δραστηριότητα των Giagiamas λέγοντας: «Έχει αρχίσει και λαμβάνει σημαντικό μερίδιο από τις συνολικές ποσότητες πώλησης του προϊόντος. Αυτό έρχεται μετά από προσπάθεια της ομάδας των ανθρώπων μας, του μάρκετινγκ που έχουμε, αλλά πάνω από όλα από τους συνεργάτες-πελάτες, οι οποίοι σε κάθε μέρος της Ελλάδας, πουλώντας το Giagiamas, γίνονται ambassador της διάδοσης του ονόματος και της γεύσης ενός 100% ελληνικού παραδοσιακού αναψυκτικού».

 

Η εταιρεία, πλέον, έχει καταφέρει να καλύπτει κατά 70% τον κατάλογο ενός καταστήματος στο Total Beverage Solution, έχοντας ως αρχή και δεδομένο την πολυχρηστικότητα των προϊόντων, τη διαφοροποίηση που δημιουργούν. «Μετράμε επτά κατηγορίες, οι οποίες είναι: Giagiamas – παραδοσιακά αναψυκτικά, Lovit – η πρώτη σοκολάτα γάλακτος που γίνεται είτε vegan είτε κλασική, πουρέδες φρούτων με 70% περιεκτικότητα σε φρούτο και φυσικά συστατικά, Smartfruit για την παρασκευή smoothies, χυμών κ.λπ., Cup stories – εναλλακτικά ροφήματα με γεύσεις πολύ δυναμικές, όπως Red velvet, Spice drops – φυσικά εκχυλίσματα βοτάνων και φρούτων σε σταγόνες, Φυσικά εκχυλίσματα τσαγιών, όπως π.χ. το Τσάι του βουνού με μέλι, Green Power – το μοναδικό καθαριστικό για μηχανές καφέ και μύλους χωρίς κανένα χημικό υποκατάστατο. Όλα αυτά συνθέτουν το σλόγκαν μας “healthy but tasty”» εξηγεί.

 

Επενδύοντας στο κομμάτι της HoReCa

 

«Έχουμε εστιάσει στη συμβουλευτική υποστήριξη από ομάδα ανθρώπων σε κάθε γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, η οποία συμβουλεύει τα καταστήματα στο πώς θα διαφοροποιηθούν από την αγορά, στο πώς θα έχουν μεγαλύτερο κέρδος και στο πώς θα καινοτομήσουν οι ίδιοι ως επιχειρήσεις. Πίσω από αυτό, ενισχύεται πάντα το κομμάτι του μάρκετινγκ και της διάδοσης των προϊόντων μας, έτσι ώστε να τα γνωρίζει πλέον και ο καταναλωτής. Το στοίχημα, λοιπόν, είναι να γνωρίζει ο καταναλωτής, έτσι ώστε να επιλέγει την επιχείρηση που έχει τα προϊόντα της Barista Pro» αναφέρει ο Κωνσταντίνος Αγαδάκης.

 

Τα πάντα είναι οικογενειακή υπόθεση

 

«Το μυστικό της επιτυχίας είναι η ομάδα των ανθρώπων μας, που έχουν αγάπη και μεράκι για την εστίαση και την εξέλιξή της! Τα προϊόντα, τα οποία είναι όλα πολυχρηστικά, δημιουργούν διαφοροποίηση σε όλες τις επιχειρήσεις και μειώνουν το κόστος αγοράς, αυξάνοντας τις πωλήσεις, γιατί είμαστε οι μόνοι με τις περισσότερες μερίδες ανά προϊόν στην εστίαση, αλλά και ότι είμαστε η εταιρεία που δίνει λύσεις και όχι πωλήσεις» τονίζει. Και συνεχίζει: «Είναι μια οικογενειακή υπόθεση, η οποία συμπεριλαμβάνει τα τρία αδέλφια, Κωνσταντίνο, Ζαφείρη και Γιώργο Αγαδάκη, αλλά και μια οικογένεια που στηρίζεται περισσότερο στους ανθρώπους της. Άρα, ναι, η επιτυχία είναι μια οικογενειακή υπόθεση».

 

Οι στόχοι

 

«Πρωτίστως, θέλουμε να συμμετέχουμε σε εκθέσεις του εξωτερικού, μεγαλώνοντας την εταιρεία και τα προϊόντα της, έτσι ώστε να καλύψουμε αγορές του εξωτερικού. Τα νέα μας προϊόντα που έχουμε στα σκαριά είναι βασισμένα, καθαρά, σε γεύσεις οικείες στους καταναλωτές, με έμφαση στη γενιά Ζ, οι οποίοι είναι οι μόνοι σταθεροί καταναλωτές της εστίασης. Αναμένονται εκπλήξεις» λέει. Και καταλήγει: «Στόχος μας είναι η αλλαγή του χάρτη εστίασης, προσφέροντας καινοτομία-διαφοροποίηση-κερδοφορία».

 

Από το Coffee&Brunch Magazine