Δημιουργώντας το τέλειο roastery σε 5 βήματα

Δημιουργώντας το τέλειο roastery σε 5 βήματα

Η δημιουργία ενός λειτουργικού και παράλληλα όμορφου αισθητικά roastery δεν είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση.

 

Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη από τους επιχειρηματίες που σχεδιάζουν να λειτουργήσουν έναν τέτοιο χώρο, που απορρέουν από την ανάγκη για ευελιξία και χρηστικότητα. Ας δούμε κάποιους από αυτούς:

 

1. Πρώτο και πιο σημαντικό βήμα που πρέπει να κάνετε όταν σχεδιάζετε τον χώρο ψησίματος σας είναι η συμβουλευτική από ειδικούς. Κάθε roaster έχει διαφορετικές ανάγκες, επομένως αυτές πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό ενός χώρου ψησίματος. Για παράδειγμα, ορισμένοι ενδεχομένως να χρειαστεί να φιλοξενήσουν workshops ή cuppings για πελάτες χονδρικής, επομένως απαιτείται επαρκής χώρος.

 

2. Για να είναι αποτελεσματικό ένα roastery, πρέπει να σχεδιαστεί προσεκτικά. Μεταξύ άλλων πρέπει να ληφθεί υπόψη πού θα παραδοθεί και θα αποθηκευτεί ο πράσινος καφές, πού θα συσκευαστεί και θα αποθηκευτεί ο καβουρδισμένος. Επιπλέον πρέπει να εξεταστεί πώς θα μεταφέρεται ο πράσινος καφές προς το roastery, συνεπώς πρέπει να υπάρχει άπλετος χώρος για να μετακινούνται άνετα οι μεγάλοι όγκοι του καφέ.

 

3. Ο όγκος παραγωγής μετράει. Ενώ η χωρητικότητα των δειγμάτων ή/και των μικρών παρτίδων μπορεί να κυμαίνεται από 2kg έως 30kg, το μέγεθος της παρτίδας για μεγαλύτερους commercial roasters εμπορεί να φθάνει έως και 240kg. Το μέγεθος του roastery συνεπώς καθορίζει θκαι τον τύπο του συστήματος εξαερισμού που απαιτείται.

 

4. Η αποτελεσματικότητα είναι δικαίως η μεγαλύτερη προτεραιότητα κατά το σχεδιασμό ενός χώρου roastery, ωστόσο, όλο και περισσότεροι επαγγελματίες του καφέ προσπαθούν να δημιουργήσουν χώρους που θα απευθύνονται και σε πελάτες, που φιλοξενούνται κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Όλο και περισσότεροι roasters ενσωματώνουν πλέον και χώρους καφέ στο roastery, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σημαντική η δημιουργία ενός οπτικά ελκυστικού χώρου.

 

5. Βranding και μάρκετινγκ γίνονται πιο σημαντικά από ποτέ. Οι specialty roasters πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν στον καταναλωτή πώς η επιχείρησή τους διαφέρει από άλλες στον κλάδο – συνήθως μέσω της αυθεντικότητας του brand. Οι ιδιοκτήτες των εν λόγω επιχειρήσεων πρέπει να εξετάσουν πώς το στυλ του roastery τους δένει και συμπληρώνει το εμπορικό σήμα τους. Ένας από τους τρόπους που μπορούν να το κάνουν αυτό είναι να επιλέξουν ποια υλικά και χρώματα θα χρησιμοποιήσουν για το roastery τους.