Tι άλλαξε μέσα στην πανδημία και πώς αντέδρασαν τα μεγάλα brands καφέ

Tι άλλαξε μέσα στην πανδημία και πώς αντέδρασαν τα μεγάλα brands καφέ

Καθώς η εργασία από το σπίτι έγινε απαραίτητη κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πλέον επικρατεί η απομακρυσμένη ή υβριδική εργασία, πολλοί καταναλωτές επιλέγουν να φτιάξουν τον δικό τους καφέ υψηλής ποιότητας στο σπίτι.

 

«Βλέπουμε τους καταναλωτές να ξοδεύουν πολύ περισσότερο χρόνο στην παρασκευή καφέ στο σπίτι από ό,τι πριν από την πανδημία», δήλωσε ο Maurice Contreras, ιδρυτής και πρόεδρος της Volcanica Coffee, ενός roaster specialty καφέ που εισάγει καφέδες από ηφαιστειoγενείς περιοχές. «Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για τις διαφορετικές μεθόδους παρασκευής και τις γευστικές αποχρώσεις διαφορετικών καφέδων» πρόσθεσε.

 

Οι νέες τεχνικές και τα προϊόντα που βρήκαν οι πελάτες είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν, καθώς αυτοί οι καταναλωτές εξακολουθούν να αναζητούν καφέ υψηλής ποιότητας όσο βρίσκονται στο σπίτι, σύμφωνα με τη Michele Waits, αντιπρόεδρο μάρκετινγκ και εμπορικής υποστήριξης της εταιρείας illycaffe North America. «Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η κατανάλωση στο σπίτι θα συνεχιστεί και μετά την πανδημία. Η τάση αυτή πρέπει να στηριχθεί με το λανσάρισμα προϊόντων όπως αξεσουάρ καφέ και του περιεχομένου που αφορά την κουλτούρα του καφέ, κάτι που επιτρέπει στους λάτρεις του ροφήματος να δημιουργούν και να μιμούνται διαφορετικές εμπειρίες από το σπίτι τους», επισήμανε.

 

Αναδημιουργώντας τον premium καφέ

Την ώρα που η εμπειρία του καφέ παραμένει δημοφιλής, οι καταναλωτές διαπιστώνουν ότι μπορούν να αναπαράγουν αυτό το ρόφημα στο σπίτι έχοντας έξτρα πλέον γνώση.  «Επιπλέον, κοστίζει πολύ λιγότερο να πιεις καφέ στο σπίτι»,σύμφωνα με τον Contreras. «Ένα φλιτζάνι καφέ υψηλής ποιότητας στο σπίτι κοστίζει λιγότερο από 0,50 δολάρια σε σύγκριση με 3 έως 5 δολάρια σε ένα τοπικό coffee shop. Με τον πληθωρισμό να αυξάνεται διαρκώς, αναμένουμε ότι αυτό το γεγονός θα επιτείνει την τάση κατανάλωσης καφέ στο σπίτι». Η Illycaffe δηλώνει ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις επιθυμίες των καταναλωτών σε συγκεκριμένες αγορές, ειδικά τώρα που οι ποικιλίες κρύου καφέ και ροφημάτων r-t-d αποκτούν περαιτέρω δημοφιλία. To brand δοκίμασε το δικό του προϊόν κονσερβοποιημένης κρύας παρασκευής πριν από το επίσημο ντεμπούτο της και «παρατήρησε ένα σημαντικό πλεονέκτημα στη γεύση με την πρόθεση αγοράς του top box να βρίσκεται πάνω από τον μέσο όρο της βιομηχανίας», παρατήρησε η Waits.

 

Αξιοποίηση σε μια εξειδικευμένη αγορά

Η Volcanica Coffee παρακολουθεί στενά τα σχόλια των καταναλωτών για να ενημερώνεται για τις τάσεις και να αναπτύσσει προϊόντα καφέ που ταιριάζουν στις προτιμήσεις των πελατών της. «Παρατηρήσαμε ότι υπάρχει άλλη μία περιοχή έντονου ενδιαφέροντος, που είναι οι φυσικοί καφέδες με πιο φρουτώδη γεύση. Έτσι επεκτείναμε την γκάμα προϊόντων σε αυτόν τον τομέα», ανέφερε ο Contreras. Μια συγκεκριμένη παρατήρηση που τράβηξε την προσοχή της Volcanica ήταν η επιθυμία των καταναλωτών για μια έναν καφέ με χαμηλή περιεκτικότητα σε οξύ. Το brand έχει παραγάγει ένα μείγμα που εξακολουθεί να καλλιεργείται φυσικά με υψηλότερο επίπεδο pH, επιτρέποντας στην Volcanica να εισέλθει στην κατηγορία των specialty προϊόντων. «Τα σχόλια ήταν πολλά με τους περισσότερους καταναλωτές να αναφέρουν ότι μπορέσαμε και επιλύσαμε το ζήτημα της παλινδρόμησης και άλλες σχετικές παθήσεις πελατών οι οποίοι τώρα μπορούν να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους ρόφημα άφοβα», πρόσθεσε ο Contreras.

 

Καθώς εταιρείες όπως η Volcanica και η illycaffe συνεχίζουν να βασίζονται στα σχόλια των καταναλωτών για την ανάπτυξη προϊόντων, η άνοδος της κατανάλωσης καφέ στο σπίτι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα διατηρηθεί. «Οι καταναλωτές μορφώνονται και αναπτύσσουν ένα επίπεδο γνώσης πάνω στον καφέ, παρόμοιο με αυτό του κρασιού, της μπίρας και άλλων προϊόντων διατροφής υψηλής ποιότητας», κατέληξε η Waits.