Έτοιμος κρύος καφές από την Lavazza

Έτοιμος κρύος καφές από την Lavazza

Το ιταλικό brand πάει… ΗΠΑ και μπαίνει δυναμικά στον κλάδο του ready to drink ροφήματος καφέ. 

 

Τα τελευταία χρόνια, οι μεγάλες εταιρείες καφέ επεκτείνονται ολοένα και περισσότερο σε έτοιμα προς κατανάλωση ροφήματα- ιδιαίτερα σε κρύο και παγωμένο καφέ.Όσον αφορά τη Lavazza, η εταιρεία βλέπει τη νέα σειρά cold brew ως έναν τρόπο να απευθυνθεί στη νέα γενεία, Gen Z. Το cold brew της Lavazza διατίθεται σε τέσσερα στυλ που προσφέρουν επιλογές τόσο με την προσθήκη γαλακτοκομικών όσο και μη. Τα SKU είναι πρωτότυπα, nitro, cappuccino cold brew με γάλα και double shot cold brew με γάλα βρώμης.

 

«Βρισκόμασταν σε ένα ταξίδι στη Βόρεια Αμερική τα τελευταία χρόνια», δήλωσε η Camille Vareille, επικεφαλής μάρκετινγκ της Lavazza στις ΗΠΑ. «Θέλαμε να φέρουμε τις ιταλικές μας ρίζες μας στην εν λόγω κατηγορία (r-t-d), ενώ προσαρμοζόμαστε στην τοπική βορειοαμερικανική αγορά.” Η νέα σειρά αποτελεί επίσης την πιο πρόσφατη στρατηγική της Lavazza για να προσελκύσει νεότερους καταναλωτές. Η Vareille ανέφερε, μιλώντας στο modernretail.co ότι η νέα κρύα παρασκευή βρισκόταν σε στάδιο ανάπτυξης επί δύο χρόνια, ενώ αντλεί έμπνευση από διάφορες ιταλικές περιοχές «διατηρώντας παράλληλα χαμηλές θερμίδες και ζάχαρη».

 

«Για τη Gen Z, το RTD ήταν μια σημαντική προσθήκη στον κλάδο καφέ», είπε η Vareille. «Πολλοί νεότεροι καταναλωτές ξεκινούν με κρύους και γλυκούς καφέδες πριν προχωρήσουν σε παραλλαγές όπως ο espresso». Επίσης, προκειμένου να συμβαδίσει με το κοινό-στόχο της για τη νέα αυτή παρασκευή, η Lavazza δημιούργησε πολύχρωμα σχέδια για τα κουτάκια της, σε αντίθεση με την κλασική ασπρόμαυρη συσκευασία της. «Θέλαμε να το χαρακτηρίσουμε ως μια νεανική επέκταση της επωνυμίας μας», είπε η Vareille. Η εταιρεία λανσάρει το cold brew σε κανάλια όπου οι πελάτες είναι πιθανό να πάρουν κονσερβοποιημένο καφέ, συμπεριλαμβανομένων των λιανοπωλητών, των διαδικτυακών αγορών και των checkout lines.

 

«Πολλά από τα προϊόντα μας ταιριάζουν σε όλα τα κανάλια μας», είπε η Vareille. « Προσφέρουμε ωστόσο τη γραμμή ΕΤΑ σε πιο παραδοσιακούς λιανοπωλητές». Επιπλέον, και τα τέσσερα νέα SKU για κρύα παρασκευή είναι πλέον διαθέσιμα στα καφέ της Lavazza. Η σειρά πωλείται επίσης μέσω του ιστότοπου της Lavazza στις ΗΠΑ, της Amazon και επιλεγμένων λιανοπωλητών όπως το Stop & Shop. «Ο συνδυασμός των καναλιών πώλησης αλλάζει διαρκώς και αποτελεί πρόκληση να συμβαδίζουμε με τη ζήτηση της αγοράς, ανάλογα και με τη συμπεριφορά των πελατών», ανέφερε η Vareille. Για παράδειγμα, καθώς τα ταξίδια και η εργασία από το γραφείο επέστρεψαν φέτος, η επιχείρηση χονδρικής της Lavazza ανέκαμψε. «Τα καλά νέα είναι ότι το RTD ταιριάζει σε όλα τα κανάλια μας, από το DTC και το Amazon μέχρι τα παντοπωλεία». Η διατήρηση της τιμής – στα 3,49 $ ανά κουτί – ήταν επίσης μια ανησυχία για τη Lavazza, καθώς ο πληθωρισμός διογκώθηκε από τον περασμένο χρόνο. «Ήταν μια πρόκληση για εμάς. Κάποια περίοδο ανησυχούσαμε μήπως δεν παραλάβουμε τις κονσέρβες εγκαίρως για να βγούμε στην αγορά», εξιστόρησε η Vareille.