Oι Έλληνες επιλέγουν το online shopping για τον καφέ

Oι Έλληνες επιλέγουν το online shopping για τον καφέ

Η “ιντερνετοποίηση” του κλάδου των τροφίμων και του καφέ έχει γίνει καθημερινότητα για τους Έλληνες καταναλωτές.

 

Σε αυτό το γεγονός συνετέλεσε σε μεγάλο βαθμό η έλευση της πανδημίας, με τα μέτρα των περιορισμών να οδηγούν 7 στους δέκα Έλληνες στις ηλεκτρονικές αγορές για την εξαγορά αγαθών.  Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική έρευνα της GR.Ε.CA, ο Δείκτης Εμπορικής Διαδικτυοποίησης αγγίζει το 0.77 στο delivery φαγητού και 0.58 στο delivery καφέ.  Μικρότερος είναι ο δείκτης σε delivery αλκοολούχων (0.31) και σούπερ μάρκετ (0.35).

 

Στην μελέτη αποτυπώνεται η πρόθεση του Έλληνα να συνεχίσει τις διαδικτυακές αγορές. Ενδεικτικά, οι καταναλωτές δηλώνουν έτοιμοι να συνεχίσουν να ψωνίζουν από online καταστήματα (94%), ενώ ένα 14% του συνόλου του δείγματος δηλώνει έτοιμο να αυξήσει την συχνότητα των αγορών.

 

Όσον αφορά τα κριτήρια των αγορών, ένα από τα βασικά είναι η ελάχιστη δυνατή τιμή που μπορούν να επιτύχουν για την εξαγορά ενός αγαθού. Ενδεικτικά το 63% των Ελλήνων δήλωσε ότι συνυπολογίζει ως κριτήριο την τιμή ενός προϊόντος, όταν επιλέγει να αγοράσει από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Παράλληλα, ένα ακόμη βασικό κριτήριο είναι το συγκεκριμένο αγαθό να είναι στην πραγματικότητα όπως φαίνεται στο site (δείκτης 0.55 έναντι 0.63 που αφορά την τιμή). Και ενώ στην ηλικιακή ομάδα 45-54 η τιμή παίζει καταλυτικό ρόλο για την εξαγορά του προιόντος, τα άτομα ηλικίας 18-24 ετών θεωρούν ισχυρό κίνητρο τα δωρεάν μεταφορικά.