Stepped Coffee: Όχι ένας απλός καφές σε σακουλάκι

Stepped Coffee: Όχι ένας απλός καφές σε σακουλάκι

Η Steeped Coffee μια νεοφυής επιχείρηση με έδρα την Καλιφόρνια, επιχειρεί να κάνει τη ζωή απλή για τους λάτρεις του καφέ.

 

Είναι γνωστή ως Steeped Inc., και πρόκειται για έναν νέο σχετικά “παίκτη” στον κόσμο του καφέ, μια startup που δεσμεύεται να κάνει ευκολότερη την ζωή των καταναλωτών στην παρασκευή καφέ. Ιδρυτής της εταιρείας με έδρα το Scotts Valley της California είναι Josh Wilbur και βασικό concept της startup είναι η παρασκευή καφέ σε φακελάκια που μπορούν να εμποτιστούν όπως ακριβώς το τσάι. «Δεν απαιτούνται μηχανήματα», δήλωσε ο Wilbur. «Πρόκειται επί της ουσίας για ένα απλοποιημένο καφέ». Για την δημιουργία της εταιρείας του, ο Josh Wilbur άνλτησε έμπνευση από την ίδια του την ανάγκη να έχει παντού και πάντα μία καλή λύση ποιοτικού καφέ. Σε ένα ταξίδι που έκανε για να επισκεφτεί τα πεθερικά του, ήθελε να μπορεί να απολαμβάνει ένα καλό φλιτζάνι καφέ χωρίς όμως να χρειάζεται να κουβαλήσει όλον τον εξοπλισμό που είχε στο σπίτι του. «Δεν ήθελα να κουβαλήσω μια ολόκληρη βαλίτσα με εξοπλισμό… Δεν ήθελα να πιω στιγμιαίο καφέ(τύπου Folgers) ή να χρησιμοποιήσω κάψουλες», είπε ο Wilbur. «Έτσι ξεκίνησα ένα ταξίδι για να μπορέσω να λύσω αυτό το πρόβλημα».

 

Έπειτα από έναν χρόνο συνεχών διεθνών ταξιδιών, συνεργασίας με ειδικούς barista με στόχο να ανακαλύψει μια μέθοδο κατασκευής και brewing, o Wilbur είχε επιτέλους στα χέρια του ένα προϊόν που μπορούσε να λανσάρει. Διαμόρφωσε τη μέθοδο παρασκευής του καφέ με βάση τη δοκιμασμένη “συνταγή” για την παρασκευή μεμονωμένων φλιτζανιών τσαγιού. Ο Steeped Coffee διατίθεται σε σακουλάκια μιας μερίδας, όπως το τσάι Lipton. Για να φτιάξετε ένα φρέσκο ​​φλιτζάνι, πρέπει απλώς να ζεστάνετε λίγο νερό, να βυθίσετε τη σακούλα και να την αφήσετε να μουλιάσει για πέντε περίπου λεπτά. «Είναι κυριολεκτικά τόσο καλό όσο το να πιεις ένα φλιτζάνι καφέ από το coffee shop, αλλά στο σπίτι ή στη δουλειά», είπε ο Wilbur.

 

Πολλές μέθοδοι παρασκευής στις μέρες μας υπόσχονται ένα ποιοτικό φλιτζάνι καφέ, και αρκετές από αυτές με παρόμοιους εύκολους τρόπους. Αυτό που κάνει τη μέθοδο του Steeped διαφορετική, είναι ότι δεν απαιτεί επιπλέον εξοπλισμό και δεν παράγει πλαστικά απόβλητα που προορίζονται για υγειονομική ταφή. Αντίθετα, η Steeped σχεδίασε τη συσκευασία της έχοντας κατά νου το περιβάλλον. Οι σακούλες της, ακόμη και η μεμβράνη που τυλίγει γύρω τους είναι κομποστοποιήσιμες. Παράλληλα, τα χαρτόκουτα, όπου τοποθετούνται τα σακουλάκια είναι σε μεγάλο βαθμό κατασκευασμένα με ανακυκλωμένα υλικά και είναι ανακυκλώσιμα και τα ίδια. Ο καφές της εταιρείας διατηρείται φρέσκος με την αφαίρεση ​​του οξυγόνου από τις σακούλες και φροντίζοντας να μην μπαίνει αέρας.

 

Αυτή η έμφαση στην ηθική αποτέλεσε ένα είδος κινήτρου για τον τύπο της εταιρείας που ήθελε να ιδρύσει ο Wilbur.  Δημιούργησε την Steeped ως μια εταιρεία παροχών, κάτι που σημαίνει ότι επιχειρεί να δημιουργήσει ένα «διπλό όφελος» κέρδους και σκοπού, σύμφωνα με τον Wilbur. H Steeped προσφέρει μια ποικιλία από διαφορετικά μείγματα και roasts καθώς και ντεκαφεϊνέ. Πωλεί τον καφέ της στο διαδίκτυο και μέσω καταστημάτων λιανικής όπως η Whole Foods Market Inc. και η Costco Wholesale Corp.

 

Η δραστηριότητά της έχει ήδη κερδίσει την προσοχή και το ενδιαφέρον επενδυτών. Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει 3,3 εκατομμύρια δολάρια σε venture funding μέχρι σήμερα από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του 1flourish Capital. Οι κατασκευαστές άλλων brands καφέ, συμπεριλαμβανομένων των La Colombe, Counter Culture και Cat & Cloud, εντυπωσιάστηκαν τόσο πολύ με τα σακουλάκια καφέ Steeped που υπέγραψαν συμφωνίες με την εταιρείας, αναθέτοντας στην Steeped για να συσκευάσει τον καφέ τους. Τον Σεπτέμβριο, ο καφές της Steeped ανακηρύχθηκε ο καλύτερος νέος καφές ή τσάι στα Nexty Awards, τα οποία αναγνωρίζουν και βραβεύουν τους κατασκευαστές φυσικών προϊόντων.

 

Στην παρούσα συγκυρία, ο Wilbur βλέπει μια μεγάλη ευκαιρία για την εταιρεία του. Η λιανική αγορά καφέ στις ΗΠΑ φέτος θα αγγίξει τα 46,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με εκτίμηση του IBISWorld. Πρόκειται μια τεράστια αγορά και η Steeped έχει την ευκαιρία να την επεκτείνει, εν μέρει διεκδικώντας περισσότερο χώρο στον κλάδο των παντοπωλείων.  “Αν κοιτάξετε τα ράφια στο κλασικό παντοπωλείο, θα βρείτε περίπου τριπλάσιο χώρο που διατίθεται για τσάι από ότι για καφέ”, είπε ο Wilbur. “Όλα αυτά οφείλονται στα φακελάκια τσαγιού”, είπε. Τα φακελάκια τσαγιού προσφέρουν «μια βολική μέθοδο χωρίς εμπόδια που μπορούν όλοι να απολαύσουν», είπε. H Steeped προσπαθεί να κάνει το ίδιο για τον καφέ.