Rossetti Espresso: Ένα ελληνικό brand κατακτά την Ευρώπη  

Rossetti Espresso: Ένα ελληνικό brand κατακτά την Ευρώπη  

Μια ελληνική εταιρία καφέ με ιστορία πάνω από 15 χρόνια που συνεχίζει να πρωτοπορεί, να εκπλήσσει και να “παίζει” δυνατά με το μέλλον.

 

Η ιδέα της εταιρείας Rossetti Café γεννήθηκε το 2005, όταν τα δύο αδέλφια ο Νίκος και ο Χρήστος Τρύπος ίδρυσαν μια από τις πρώτες μονάδες παραγωγής καφέ στην Ελλάδα. Ήταν η εποχή, παράλληλα, που η αγορά αρχίζει να μιλά για τον Rossetti Espresso, ένα 100% ελληνικό brand καφέ, απευθυνόμενο σε επιλεγμένα τελικά σημεία πώλησης καφέ. Επειτα από συνεχή έρευνα, το 2012 η εταιρεία δημιούργησε μια νέα πρότυπη, μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα και πλήρως αυτοματοποιημένη βιομηχανική μονάδα, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, στη ΒΙ.ΠΕ. Αχαρνών, όπου άρχισε να γίνεται η παραγωγή του καφέ Rossetti, σε όλες τις μορφές και τύπους συσκευασίας, με διανομή τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Από τη φάρμα ως τον τελικό καταναλωτή η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα άριστο δίκτυο  διανομής εξυπηρετώντας άμεσα όλους τους πελάτες της. Ο Rossetti συσκευάζεται και διανέμεται φρέσκος σε όλο τον κόσμο τηρώντας τα αυστηρότερα διεθνή πρότυπα διασφάλισης και εγγύησης ποιότητας. 

 

Το 2018 η εταιρεία προχώρησε σε νέο εκσυγχρονισμό και επέκταση της μονάδας παραγωγής της οποίας η δυναμική της ξεπερνά τους 2.500tn/έτος και καθιστά την εταιρεία ως μια από τις μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες τόσο στην ελληνική όσο και στην αγορά των Βαλκανίων καθώς επίσης και στη δημιουργία του Α3 Artisan Coffee Roasters, μία ξεχωριστή μονάδα παραγωγής specialty coffees που εξειδικεύεται στην έρευνα και την ανάπτυξη γύρω από τον Specialty & Microlots Coffee. Η Rossetti Caffe, όμως, πρωτοστάτησε αναδεικνύοντας τις αξίες ενός εμβληματικού αυθεντικού espressο, συγκροτώντας μία άριστα εκπαιδευμένη ομάδα πωλήσεων, σε συνδυασμό με  μια δυναμική στρατηγική μάρκετινγκ,  με παροχή υπηρεσιών, τεχνική υποστήριξη από άρτια καταρτισμένο προσωπικό και εκπαίδευση υψηλών προτύπων.  

 

Σήμερα, η  Rossetti δεν σταματά να επενδύει σε νέες τεχνολογίες και προϊόντα. Αυτή την στιγμή λανσάρουν μια σειρά από νέα προϊόντα κυρίως για οικιακούς καταναλωτές και όχι μόνο.  Είναι μια νέα πρόταση για παρασκευή καφέ στο σπίτι ή στο γραφείο από τo απαράμιλλο χαρμάνι της Rossetti, Top Selection 100% Arabica, στο νέο καινοτόμο ανακυκλώσιμο κουτί 250 γρ. υπό πίεση αζώτου για μοναδική φρεσκάδα, ποικιλίες καφέ μοναδικής γεωγραφικής προέλευσης επιπέδου specialty από Αιθιοπία, Βραζιλία, Κόστα Ρίκα, Ελ Σαλβαδόρ και Γουατεμάλα. Επιπλέον, η εταιρεία λανσάρει συμβατές κάψουλες  προσφέροντας ευκολία στη χρήση και ποιότητα η οποία ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό λάτρη του καφέ. Φυσικά, βασικό κριτήριο σε όλα αυτά είναι πάντα ο τελικός καταναλωτής στον οποίο προσφέρονται μοναδικά υψηλής ποιότητας και αισθητικής προϊόντα. 

 

Στόχος των Νίκου και Χρήστου Τρύπου είναι να δημιουργήσουν μια ηγετική εταιρεία στον τομέα επεξεργασίας καφέ υψηλής ποιότητας, αναπτύσσοντας καινοτόμα προϊόντα που εμπιστεύεται ο καταναλωτής, προσφέροντας αξία στους συνεργάτες και στους ανθρώπους, μέσα από ένα περιβάλλον υψηλής απόδοσης που εξασφαλίζει την κερδοφορία της εταιρείας και την ευημερία της κοινωνίας. Η αποστολή τους είναι να εισάγουν ανώτερης ποιότητας άφρυκτο καφέ μέσα από εντατική έρευνα συνάπτοντας σχέσεις με καλλιεργητές, να δημιουργούν και στη συνέχεια να προτείνουν στην ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά μοναδικά γευστικά προφίλ καφέ, χάρη στην τεχνογνωσία και την μακρόχρονη εμπειρία που έχει η εταιρεία στον τομέα της παραγωγής, επιδιώκοντας την υπέρβαση των προσδοκιών του πελάτη.  

 

Η εταιρεία την τελευταία 4ετια βρίσκεται σε συνεχόμενο ρυθμό ανάπτυξης ο οποίος κάθε χρόνο ξεπερνάει το 35% . Πρωταρχικός στόχος για το 2021 είναι η περαιτέρω  ανάπτυξη του δικτύου των συνεργαζόμενων τελικών σημείων πώλησης καφέ, η επέκταση στο εξωτερικό μέσω στρατηγικών συνεργασιών καθώς επίσης και η έμφαση και  ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προγράμματος και των συμβουλευτικών υπηρεσιών σε πελάτες μας ή νέους που θέλουν να ταξιδέψουν στον χώρο του καφέ. Μέσω ενός μοναδικού καινοτομικού για τα Ελληνικά δεδομένα σχεδίου έχουν αναπτύξει το λεγόμενο Live Roasting Experience όπου ο καθένας μπορεί να επισκεφτεί την εντελώς αυτοματοποιημένη μονάδα παραγωγής στην Αθήνα και να παρακολουθήσει ζωντανά την διαδικασία παραγωγής, δηλαδή από το «σακί στο φλιτζάνι». Παράλληλα, θα έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό του μοναδικό Signature Blend και να ταξιδέψει στο συναρπαστικό χώρο του καφέ. Τέλος, έχοντας εμμονή στην υψηλή ποιότητα, δημιουργούν project για νέα γευστικά προφίλ. Ένα από αυτά εμπεριέχει και την επιστροφή στις ρίζες μας με τη δημιουργία ελληνικού καφέ ανώτερης ποιότητας με νέο γευστικό προφίλ που αλλάζει όσα ξέραμε για τον ελληνικό καφέ μέχρι σήμερα. 

 

Η εταιρεία εξυπηρετεί πάνω από 300 σημεία πώλησης στην Αττική και περισσότερα από 900 σημεία πανελλαδικά μέσω δικτύου αντιπροσώπων στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδος. Από το 2017 μάλιστα δραστηριοποιείται και σε χώρες του εξωτερικού, ενώ από το 2019 αντιπροσωπεύει τον Οίκο Nuova Simonelli & Victoria Arduino όπου εισάγει τις μηχανές τους. 

 

Ευρώτα 46, Αχαρνές Αθήνα, τηλ. 2102757496 

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο 7ο τεύχος του περιοδικού Coffee & Brunch που κυκλοφορεί.