Όταν το luxury branding συναντά τον καφέ!

Όταν το luxury branding συναντά τον καφέ!

Από την Ν. Υόρκη έως τη Σαγκάη, οι μεγάλοι οίκοι μόδας … σερβίρουν καφέ σε περιβάλλον που αποπνέει πολυτέλεια

 

Ένα high-end trend έχει κατακλύσει εδώ και αρκετά χρόνια τις παγκόσμιες αγορές καφέ. Τo luxury branding “εισέβαλε” δυναμικά στον κόσμο του αγαπημένου ροφήματος και όπως όλα δείχνουν… ήρθαν για να μείνουν.  Chanel, Ralph Lauren, Dior, Τiffany & Co. είναι ορισμένοι από τους πολυτελείς οίκους που επεκτάθηκαν στην εστίαση με πολλά καταστήματα ανά τον κόσμο.

 

Το πρώτο καφέ Ralph Lauren άνοιξε τις πύλες του το 2014 στη Νέα Υόρκη. Με θέα στην 5th Avenue, σε ένα ιστορικό κτήριο στη γωνία της 55ης οδού, το Ralph’s Coffee προσδίδει την πολυτελή αίσθηση του διαχρονικού αμερικανικού πνεύματος του brand, προσφέροντας παράλληλα μια φρέσκια, φωτεινή, αυθεντική ατμόσφαιρα. Έκτοτε, η Ralph Lauren έχει επενδύσει στο άνοιγμα coffee shops Ralph’s Coffee trucks σε όλο τον κόσμο.

 

Ένα παραμυθένιο σκηνικό έχει στηθεί στη στη Νέα Υόρκη, στο coffee shop που φέρει την υπογραφή του οίκου κοσμημάτων Tiffany & Co.. Το Blue Box Café, στρατηγικά τοποθετημένο στο κατάστημα-ναυαρχίδα του brand στη 5th Avenue, παραπέμπει στη θρυλική ταινία ‘Breakfast at Tiffany’s’ με τη μοναδική Audrey Hepburn. Με θέα στο central park, προσφέρει μια σειρά από γευστικές απολαύσεις φτιαγμένες με τοπικά προιόντα, ενώ ξεχωρίζουν το 10-carat breakfast και το Tiffany Tea.

 

Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, στην ακριβότερη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, το Λονδίνο, βρίσκεται το Thomas’s Cafe by Burberry. Το καφέ εδράζει στην πολυσύχναστη οδό Vigo όπου fans του brand συρρέουν μαζικά για να απολαύσουν εκλεκτές παραλλαγές αγγλικών προϊόντων, όπως αγγλικό χαβιάρι, χειροποίητα τυριά και κρέατα τοπικής καλλιέργειας. Θα λατρέψετε την ανοιχτόχρωμη διακόσμηση που έρχεται σε αντίθεση με τα έπιπλα από σκούρο ξύλο, επιλεγμένα για να συμπληρώσουν τη διαχρονική γοητεία του οίκου.

 

 

Ιδιαίτερη… προτίμηση επιδεικνύουν οι οίκοι στην Ασία. 

 

Το δικό του άνοιγμα στον χώρο έκανε o oίκος Chanel με το κατάστημα Beige by Chanel στο Τόκιο. Πρόκειται περισσότερο για εστιατόριο γαλλικής κουζίνας όπου μπορείτε να απολαύσετε και καφέ. Έπειτα από μια ισχυρή συνεργασία με τον Μια συνεργασία με τον Alain Ducasse, το Beige σας προσφέρει ένα κομψό σκηνικό από διακριτικό τουίντ, χρυσό και ασήμι, ζεστό ξύλο και χαλκό, με την πορσελάνη και το κρύσταλλο να κυριαρχούν στα επιτραπέζια σκεύη.

 

 

Στο Τόκιο λειτουργεί και η πατισερί-σοκολατερί House of Dior by Pierre Hermé. Eκεί, η μεγαλύτερη “ατραξιόν” είναι τα γλυκά, τα κέικ και τα μακαρόν. Τον κατάλογο συμπληρώνει το ειδικά επιμελημένο μενού του σεφ. Το καφέ προσφέρει ένα πολυτελές διάλειμμα από τα ψώνια μέσα στην πολυεπίπεδη μπουτίκ την Chanel στο Τόκιο.

 

H Ralph Lauren διαθέτει δύο καταστήματα στο κέντρο της Σαγκάης, το ένα στην περιοχή Xujiahui και το άλλο κοντά στο ναό Jing’an.

 

Ο αριθμός των καταναλωτών καφέ στην Κίνα έφτασε τα 300 εκατομμύρια πέρυσι, με μια αγορά να αποτιμάται στα 381,7 δισεκατομμύρια γιουάν (55,38 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).