Ένα sneaker από καφέ που μας γοητεύει

Ένα sneaker από καφέ που μας γοητεύει

Μία νέα μεγάλη eco-friendly πρωτοβουλία ανέλαβε η Nespresso, στο πλαίσιο των δεσμεύσεών της να εντείνει την προσπάθεια για τον περιορισμό των αποβλήτων από τη βιομηχανία του καφέ.

 

Η Nespresso συνεργάστηκε με την start-up Zèta προκειμένου από κοινού να δημιουργήσουν το Re:Ground, ένα κομψό sneaker φτιαγμένο με ανακυκλωμένο κατακάθι καφέ. Κάθε ζευγάρι sneakers Re:Ground φτιάχνεται από ποσότητα κόκκων 12 φλιτζανιών και στη συγκέντρωσή του συνδράμει το πρόγραμμα ανακύκλωσης κάψουλας της Nespresso. Ο καφές έχει ενσωματωθεί στο vegan δερμάτινο επάνω μέρος, καθώς και στις σόλες των παπουτσιών. Το υπόλοιπο τμήμα του Re:Ground κατασκευάζεται με τη χρήση 80% ανακυκλωμένων και βιώσιμων υλικών. Η Laure Babin, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Zèta, εντόπισε ένα μεγάλο κενό στην αγορά υποδημάτων με οικολογικό πρόσημο. Έτσι, ίδρυσε την εταιρεία πριν από δύο χρόνια, με στόχο να δημιουργήσει το πρώτο βιώσιμο αθλητικό παπούτσι μηδενικών αποβλήτων στον κόσμο.

 

«Το όραμά μου για τη Zèta ήταν να δημιουργήσω κομψά αθλητικά παπούτσια για τους λάτρεις της μόδας με οικολογική συνείδηση. Για αυτήν τη συλλογή, οι δημιουργοί μας στην Tintex σπατάλησαν οκτώ μήνες δουλειάς, τελειοποιώντας ένα καινοτόμο vegan faux δέρμα φτιαγμένο με ανακυκλωμένο κατακάθι καφέ», είπε η Babin. «Το Re:Ground αποτελεί την μετουσίωση της συνεργασίας μας με τη Nespresso. Πρόκειται για ένα σικ παπούτσι που δοξάζει την αξία του καφέ και την αρετή της κυκλικότητας».

 

Σύμφωνα με τη Nespresso, οι αναζητήσεις στο Διαδίκτυο για βιώσιμες μάρκες έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 45% τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς οι καταναλωτές εξετάζουν ολοένα και περισσότερο το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της γκαρνταρόμπας τους. «Η Zèta είναι μια απίστευτη start-up που συνδυάζει στυλ και βιωσιμότητα. Η δέσμευση της μάρκας στην κυκλικότητα συνεπάγεται ότι προωθεί τη δημιουργία νέας αξίας με την αξιοποίηση των αποβλήτων. Το πνεύμα καινοτομίας που διακατέχει την εταιρεία, οδήγησε σε μια εντελώς εναλλακτική χρήση του ανακυκλωμένου μας καφέ», δήλωσε ο Guillaume Le Cunff, Διευθύνων Σύμβουλος της Nespresso.

 

Η περιορισμένης έκδοσης συλλογή capsule είναι εμπνευσμένη από τις αρχές του μηδενικού αποτυπώματος απορριμμάτων, του οικολογικού σχεδιασμού και του γαλλικού στυλ, με τη Nespresso να ελπίζει ότι το Re:Ground θα αποτελέσει ένα πραγματικό παράδειγμα βιώσιμης μόδας.