Έρχεται το 3ο Coffee Retail Summit!

Έρχεται το 3ο Coffee Retail Summit!

Μια μεγάλη – εικονική – γιορτή για τον κόσμο του καφέ αναμένεται προσεχώς.

 

Έπειτα από την μεγάλη επιτυχία του πρώτου και του δεύτερου Coffee Retail Summit event το 2021, η Specialty Coffee Association (SCA) ανακοίνωσε την τρίτη κατά σειρά ανάλογη εικονική εκδήλωση, συνεχίζοντας μια σειρά από events που εστιάζουν στους λιανοπωλητές καφέ. Την εκδήλωση μπορούν να παρακολουθήσουν οι πάντες, καθώς η συμμετοχή είναι δωρεάν, ενώ θα γίνουν τριήμερες παρουσιάσεις, διαλέξεις και συζητήσεις σε πάνελ. Οι ημερομηνίες διεξαγωγής του 3ου Coffee Retail Summit είναι 21, 23 και 25 Φεβρουαρίου 2022.

 

«Καθώς ξεκινάμε μια νέα χρονιά γεμάτη υποσχέσεις αλλά και αβεβαιότητα, η SCA επιθυμεί να συνεχίσει το έργο της στηρίζοντας τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης καφέ, εταιρείες ζωτικής σημασίας για τις κοινότητες, τις πόλεις και τη διεθνή βιομηχανία καφέ», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της SCA, Γιάννης Αποστολόπολος.

 

Σχετικά με το περιεχόμενο της εκδήλωσης ο κ. Αποστολόπουλος σχολίασε: «Το Coffee Retail Summit 2022 θα εστιάσει φυσικά σε ορισμένες από τις μεγάλες προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά μας, ενώ παράλληλα θα παρέχει ζωτικής σημασίας πληροφορίες σε όσους επιθυμούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε διεθνή κλίμακα. Ακόμη θα παρουσιαστούν μοναδικά insights για τις αγορές της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της περιοχής Ασίας-Ειρηνικoύ, με στόχο να ενθαρρυνθούν οι περαιτέρω συνομιλίες, να διαμοιραστούν χρήσιμες πληροφορίες και να υποστηριχθεί η επέκταση της παγκόσμιας κοινότητας λιανικής πώλησης καφέ».

 

Η SCA ενημέρωσε ακόμη ότι το Coffee Retail Summit 2022 θα διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης καφέ μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη μοναδική τους θέση ως hubs δια-σύνδεσης, μάθησης και προσωπικής έκφρασης προκειμένου να ξεπεράσουν τα όποια εμπόδια αντιμετωπίζουν, να προσαρμοστούν και να αναπτυχθούν περαιτέρω.

 

Πέραν των δυνατοτήτων του κλάδου ως προς τον κοινωνικό τους αντίκτυπο και τη συνάφεια με την αγορά, τα θέματα της εκδήλωσης θα περιλαμβάνουν πληροφορίες για εταιρείες που εξετάζουν τη διεθνή επέκταση, προφίλ brands που χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες για να εμβαθύνουν τις προσωπικές και ψηφιακές σχέσεις τους με πελάτες, καθώς και στρατηγικές για την οικοδόμηση μιας υγιούς κουλτούρας στο χώρο εργασίας κατά τη διάρκεια της «μεγάλης παραίτησης».

 

Η πρώτη μέρα της Coffee Retail Summit θα ξεκινήσει με την εξέταση της ευρωπαϊκής αγοράς, ενώ η δεύτερη θα επικεντρωθεί στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου. Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί στις 25 Φεβρουαρίου οπότε και θα συζητηθεί το τοπίο της λιανικής αγοράς στην Κορέα.