Delangelo: Με στόχο την εξέλιξη και την καινοτομία      

Delangelo: Με στόχο την εξέλιξη και την καινοτομία      

Ο ιδρυτής της ελληνικής εταιρίας delangelo μας μιλά για τα 25 χρόνια ζωής της, τις εξελίξεις στο χώρο της καφεστίασης και τα μελλοντικά σχέδια.

 

Η εταιρεία delangelo, δημιουργήθηκε το 1995, από τον Σπύρο Αγγελόπουλο, όμως τα θεμέλιά της είχαν χτιστεί πολύ νωρίτερα, όταν το 1973, ο πατέρας του, Άγγελος Αγγελόπουλος ίδρυσε την εταιρεία Fresh Café με αντικείμενο την επεξεργασία και εμπορία καφέ. Πλέον είναι μια από τις πιο καταξιωμένες και δυναμικά αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες, μέλος των οργανισμών SCAE και BSCA.

 

Ο τομέας της έρευνας και ανάπτυξης είναι πολύ βασικός για τους ανθρώπους της delangelo. Πειραματίζονται διαρκώς με νέες τεχνικές, καινούργια χαρμάνια speciality καφέ και νέα προϊόντα. Αυτή τη στιγμή, μετρούν την κύρια και σταθερή σειρά speciality espresso, μια μεγάλη σειρά μονοποικιλιακών speciality espresso, την Single Estate Microlots, η οποία ανανεώνεται διαρκώς και σειρές με pods αλλά και κάψουλες για οικιακή χρήση. Παράλληλα, διαθέτουν την Premium Collection, μια σειρά ροφημάτων σοκολάτας σε διάφορες γεύσεις από ανώτατης ποιότητας κακάο αλλά και τις σειρές mixit με παρασκευάσματα γρανίτας και πουρέδες φρέσκων φρούτων. «Είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι μπορούμε να διατηρήσουμε σταθερή την ποιότητα των προϊόντων μας και για το ότι οι καφέδες μας καταφέρνουν κάθε χρόνο να συγκεντρώνουν τις καλύτερες βαθμολογίες στα events των επίσημων φορέων», δηλώνει ο ίδιος ο Σπύρος Αγγελόπουλος. 

 

Ο εμπνευστής και ιδρυτής της εταιρείας δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στις νέες τάσεις που δημιουργούνται, πλέον, υποστηρίζοντας: «Οι νέες τάσεις είναι μέρος της εξέλιξης και είναι αλληλένδετες με την καινοτομία, οπότε είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Ο καφές στο σπίτι είναι μια τάση που προϋπήρχε και είχε προκύψει από το ενδιαφέρον του κοινού στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και στις παρασκευές του espresso. Η καραντίνα ίσως αύξησε την τάση αυτή γιατί έδωσε στον κόσμο περισσότερο χρόνο να ασχοληθεί με τον καφέ του. Ωστόσο, η συνήθεια του take away και του delivery, όχι μόνο δεν επηρεάστηκαν από αυτό αλλά αυξήθηκαν εν μέσω της πανδημίας. Όλα αυτά, ίσως σημαίνουν πως η συνήθεια του καφέ στο σπίτι επηρεαστεί από την επερχόμενη έλλειψη χρόνου, λόγω της επιστροφής στην κανονικότητα. Σε κάθε περίπτωση, οι εξελίξεις έρχονται για να μυήσουν κάθε φορά όλο και μεγαλύτερο μέρος του κοινού στη φιλοσοφία του καφέ, ανεξάρτητα από το πόσο θα κρατήσουν». 

 

Συνεχίζοντας σχολιάζει το ότι το καταναλωτικό κοινό και το προσωπικό των καταστημάτων της καφεστίασης ανταποκρίθηκαν εξίσου καλά στα νέα δεδομένα της υγιεινής, της τήρησης των αποστάσεων και της προσωπικής ασφάλειας. Είναι πολύ θετικό, όπως αναφέρει, ότι επιβλήθηκε και υιοθετήθηκε συλλογικά η συμπεριφορά της διατήρησης υψίστης υγιεινής από όλους τους επαγγελματίες του καφέ και τα καταστήματα και δόθηκε έμφαση στα πρωτόκολλα ασφαλείας και στους ποιοτικούς ελέγχους. «Το θετικό επίσης είναι ότι αποδείχτηκε πως η δική μας αγορά ξέρει να προσαρμόζεται, ξέρει να χτίζει, να υιοθετεί αλλά και να αφήνει πίσω οτιδήποτε δεν λειτουργεί πια, να καινοτομεί και ταυτόχρονα να είναι ευέλικτη. Αυτό το μάθαμε γιατί ο τομέας μας αναπτύσσεται διαρκώς και έτσι η ευελιξία είναι μέρος της φύσης των επιχειρήσεων του καφέ και της καφεστίασης», συμπληρώνει.  

 

Ο Σπύρος Αγγελόπουλος και η ομάδα της delangelo κοιτούν μπροστά και προγραμματίζουν πολλά και ενδιαφέροντα για το 2021:  «Η στόχευσή μας για το 2021 είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τη θέση μας στην ελληνική αγορά, συνεχίζοντας να αναπτύσσουμε νέες συνεργασίες μέσω του δικτύου πωλήσεων και αντιπροσωπειών μας. Επίσης, πρόκειται να δουλέψουμε επάνω στο project για ένα e-shop, που θα σχετίζεται με το δίκτυο της χονδρικής μας, ώστε να αυτοματοποιηθούν σε μεγαλύτερο βαθμό οι διαδικασίες μας και να εξυπηρετηθούν ακόμα καλύτερα οι πελάτες μας. Τέλος, η επιδίωξή μας είναι να εξελισσόμαστε διαρκώς με διάφορες συνταγές και καινοτόμα προϊόντα».  

  

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο 7ο τεύχος του περιοδικού Coffee & Brunch που κυκλοφορεί.