Plan(e)t: Το πρώτο carbon-negative φυτικό παγωτό τώρα και σε Dubai Chocolate
Tο πρώτο branded παγωτό Dubai Chocolate στο οργανωμένο λιανεμπόριο της Ελλάδας και όχι μόνο παρουσιάζει η Plan(e)t Foods, η ελληνική εταιρεία που καινοτομεί με το πρώτο plant-based και carbon-negative παγωτό στον κόσμο.

«Αν και αρχικά είχαμε ενδοιασμούς για τη viral φρενίτιδα του Dubai Chocolate, η αλήθεια είναι ότι το pistachio πρόκειται για την πιο δημοφιλή γεύση παγωτού στην Ελλάδα, την οποία έρχεται να πλαισιώσει η ποιοτική βέλγικη σοκολάτα μας, υπεύθυνης και βιώσιμης παραγωγής» δήλωσε ο Γρηγόρης Μπογράκος, ιδρυτής της Plan(e)t Foods. «Είμαστε περήφανοι για το απολαυστικότατο αποτέλεσμα και διότι για άλλη μια φορά κινούμαστε πιο γρήγορα από τον ανταγωνισμό, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη.»
Η νέα γεύση διατίθεται ήδη σε όλα τα supermarkets και delivery platforms, αλλά και στο flagship Plan(e)t Ice Cream παγωτοπωλείο, επί της Ερμού 86 στο Μοναστηράκι. Εκεί μπορεί κανείς να απολαύσει Dubai Chocolate και σε soft serve, με ανάμεικτο παγωτό σοκολάτα και pistachio, γέμιση πραλίνας pistachio και, φυσικά, κανταΐφι.
Οι νέες συνεργασίες της Plan(e)t Foods
Το λανσάρισμα της καινούριας γεύσης ακολουθεί την ανακοίνωση της εταιρείας για νέο κύκλο επένδυσης ύψους €1.050.000 από το SPOROS Platform, που ενισχύει τον στόχο της Plan(e)t Foods να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην ελληνική και διεθνή αγορά, με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την καινοτομία.

Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκονται τα branded ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν σε όλη την Αθήνα, ντυμένα «Dubai Chocolate by Plan(e)t», καθώς και ραδιοφωνικά spots με τη φωνή του ηθοποιού Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη. Ακόμη, τρέχουν προγραμματισμένες προωθητικές δράσεις με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου στο «Πρωινό» του Sfera 102.2, καθώς και ενέργειες Influencer Marketing, PR & Native Advertising.
Διαβάστε επίσης:
Τα ελληνικά planet-based παγωτά που “μαγνητίζουν” ισχυρούς επενδυτές
