Η αποχώρηση της Costa Coffee απο τα σούπερ μάρκετ και η νέα στρατηγική
H Coca-Cola HBC αποφάσισε να αποσύρει το brand Costa Coffee από τα ράφια των σούπερ μάρκετ, μεταφέροντας το βάρος αποκλειστικά στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης.
Η κίνηση αυτή επιβεβαιώνει τη στρατηγική στροφή του ομίλου προς αγορές με μεγαλύτερη απόδοση και βιωσιμότητα.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Zoran Bogdanovic κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου, η Coca-Cola HBC αντιμετωπίζει την κατηγορία του καφέ ως «μαραθώνιο» και όχι «σπριντ».
Σε αντίθεση με τη μείωση στο σύνολο των πωλήσεων, η κατηγορία της εκτός σπιτιού κατανάλωσης σημείωσε άνοδο 19% στον όγκο πωλήσεων, στηριζόμενη τόσο σε υφιστάμενες συνεργασίες όσο και σε νέες συμφωνίες με επιχειρήσεις της εστίασης. Το αποτέλεσμα αυτό ενίσχυσε την εμπιστοσύνη της Coca-Cola HBC στο συγκεκριμένο κανάλι και αποτέλεσε καταλύτη για την οριστική έξοδο του Costa Coffee από τα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Η Coca-Cola HBC στέλνει το μήνυμα ότι η μάχη του καφέ δεν θα δοθεί πια στα ράφια, αλλά στα τραπέζια των καφέ, των ξενοδοχείων και των εστιατορίων.