O κλάδος των μηχανών καφέ πρωτοστατεί στα εντυπωσιακά κέρδη της De’Longhi

O κλάδος των μηχανών καφέ πρωτοστατεί στα εντυπωσιακά κέρδη της De’Longhi

Θετικό πρόσημο όσον αφορά τον τζίρο της ανέφερε η De’Longhi για το πρώτο τρίμηνο του 2024, ένα μήνα μετά την ολοκλήρωση ενοποίησης 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων των τομέων Eversys και La Marzocco.

 

Η ιταλική κατσκευάστρια εταιρεία μηχανών καφέ κατέγραψε έσοδα 658,8 εκατ. ευρώ (711,8 εκατ. δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024, αυξημένα κατά 9,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Το προσαρμοσμένο EBITDA έφτασε τα 93,8 εκατ. ευρώ (101,3 εκατ. δολάρια), ίσο με το 14,2% των εσόδων του ομίλου και αυξήθηκε από 12,3% το 2023.

 

Ο κλάδος των μηχανών καφέ, ο οποίος αντιπροσωπεύει περίπου το 60% των συνολικών εσόδων του ομίλου, «αναπτύχθηκε σημαντικά» το τρίμηνο, λόγω της επέκτασης των οικιακών πλήρως αυτόματων μηχανών και της νέας ενοποιημένης μονάδας επαγγελματικών μηχανών καφέ που ενίσχυσε τον κύκλο εργασιών του ομίλου κατά 10%.

 

«Η διαρκής ανάπτυξη του κλάδου καφέ, καθώς και η ανάκαμψη της κατηγορίας διατροφής και παρασκευής τροφίμων, οδήγησαν σε οργανική αύξηση του κύκλου εργασιών σε υψηλά μονοψήφια νούμερα για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο», δήλωσε ο CEO της De’Longhi Group., Fabio De’Longhi.

 

«Αυτή η δυναμική ανάπτυξης, σε συνδυασμό με την προσεκτική διαχείριση του κόστους και τη στοχευμένη επέκταση των επενδύσεων, έχουν ενισχύσει τη βελτίωση του επιπέδου κερδοφορίας», πρόσθεσε ο De’Longhi. Τα υψηλότερα έσοδα σε βασικές αγορές παγκοσμίως θα είναι ευπρόσδεκτα νέα για την De’Longhi, η οποία σημείωσε πτώση 2,7% στα έσοδα για ολόκληρο το έτος 2023 μετά από βραδύτερες πωλήσεις οικιακών συσκευών εν μέσω χαμηλότερης εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε πολλές αγορές και των αναταραχών στην Ερυθρά Θάλασσα.

 

Τα έσοδα από την Ευρώπη, τη μεγαλύτερη αγορά της De’Longhi, έφθασαν τα 424,3 εκατομμύρια ευρώ (458,4 εκατομμύρια δολάρια), από 418,1 ευρώ (451,7 δολάρια) πριν από ένα χρόνο, με τις πωλήσεις πλήρως αυτόματων μηχανών καφέ να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης. Στην Αμερική, η De’Longhi είπε ότι η ενοποίηση των δραστηριοτήτων της στη La Marzocco και η επέκταση των προϊόντων Nutribullet οδήγησαν την αύξηση των εσόδων κατά 10% στα 105,7 εκατομμύρια ευρώ (114,2 εκατομμύρια δολάρια). Εν τω μεταξύ, η επιταχυνόμενη ανάπτυξη στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία οδήγησε τις πωλήσεις της Ασίας-Ειρηνικού στο να παραμείνουν «σύμφωνες» με τα επίπεδα του 2023, με τα έσοδα από τη Μέση Ανατολή, την Ινδία και την Αφρική (MEIA) να επηρεάζονται αρνητικά από ένα «σύνθετο μακροοικονομικό και γεωπολιτικό πλαίσιο».