Απ. Μπαλατσός: Η CAFETEX μπαίνει δυναμικά στην αγορά του ελληνικού και στιγμιαίου καφέ
Το 2023 έκλεισε για την CAFETEX με τον καλύτερο τρόπο, αφού, μετά την εξαγορά της Beanies, προχώρησε στο λανσάρισμα τριών κωδικών αρωματικού στιγμιαίου καφέ.
«Η CAFETEX, μέσω της συγκεκριμένης εξαγοράς, συνδύασε την πολυετή εμπειρία της στην παραγωγή αρωματικού καφέ με την τεχνογνωσία της Beanies στον στιγμιαίο και μπήκε πλέον δυναμικά και σε αυτήν την προϊοντική κατηγορία, λανσάροντας στην ελληνική αγορά 3 κωδικούς αρωματικού στιγμιαίου καφέ Coffeeway. Για τα νέα μας προϊόντα στιγμιαίου καφέ έχουμε επιλέξει τα 3 best-selling αρώματα που χρησιμοποιούμε και στον αρωματικό φίλτρου Coffeeway, προκειμένου να δίνουμε στον καταναλωτή τη δυνατότητα να απολαμβάνει τη μοναδική εμπειρία του αρωματικού καφέ Coffeeway, ανεξάρτητα του είδους καφέ που καταναλώνει» δηλώνει ο Απόστολος Μπαλατσός διευθυντής Marketing της εταιρείας.
Οι 3 κωδικοί αρωματικού στιγμιαίου καφέ Coffeeway λανσαρίστηκαν στις αρχές Δεκεμβρίου 2023 και, προς το παρόν, έχουν τοποθετηθεί σε hyper καταστήματα και σε μεγάλες αίθουσες. Ωστόσο, πολύ σύντομα, αναμένεται επέκταση της διανομής τους και σε μικρότερα σημεία.
«Τα εν λόγω προϊόντα βασίζονται στη φιλοσοφία και στις αξίες που χαρακτηρίζουν και διαφοροποιούν τη μάρκα Coffeeway από τον ανταγωνισμό, δηλαδή την καινοτομία, την κορυφαία ποιότητα και την εκλεπτυσμένη εικόνα. Ως εκ τούτου, οι κωδικοί Coffeeway διατίθενται σε συνδυασμούς πρωτότυπων, ιδιαίτερων αρωμάτων. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιούμε ποιοτικό freeze dried στιγμιαίο καφέ, συνδυασμένο με 3 από τα best-selling μας αρώματα: Vanilla-Hazelnut, Cookies & Cream, Salted Caramel. Επιπλέον, τα προϊόντα μας διατίθενται σε γυάλινο βάζο με μεταλλικό καπάκι για ενίσχυση του perception της υψηλής ποιότητας, ενώ έχει επιλεχθεί μέγεθος συσκευασίας 50 γρ., ώστε ο καταναλωτής να έχει τη δυνατότητα να απολαμβάνει τα προϊόντα μας με σημαντικά μικρότερο out of pocket» προσθέτει ο ίδιος.
Το λανσάρισμα του αρωματικού στιγμιαίου καφέ Coffeeway, όμως, είναι μόνο ένα κομμάτι της συγκεκριμένης συνεργασίας. Αξιοποιώντας τη γραμμή παραγωγής της Beanies, στοχεύουν να ενισχύσουν τη θέση τους και στην αγορά του HO.RE.CA., λανσάροντας ατομικές μερίδες στιγμιαίου καφέ (sticks) για τις ανάγκες ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων. Φυσικά, πρωταρχικός στόχος της εξαγοράς αυτής είναι η CAFETEX να αποκτήσει πρόσβαση στη διεθνή αγορά μέσω του εκτεταμένου δικτύου εξαγωγών της Beanies (35 χώρες) αλλά και στην τεράστια αγορά καφέ του Ηνωμένου Βασιλείου. Ως εκ τούτου, το επόμενο διάστημα, αναμένονται σημαντικές και ενδιαφέρουσες εξελίξεις.
Κάνοντας απολογισμό για το 2023, ο κ. Μπαλατσός διευκρινίζει: «Η συγκεκριμένη χρονιά κλείνει για την CAFETEX θετικά, δεδομένου ότι έχουμε καταφέρει να διευρύνουμε την παρουσία μας στην αγορά των σουπερμάρκετ με ένα άκρως διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό προϊοντικό portfolio. Παράλληλα, το 2023, φέραμε στην ελληνική αγορά του καφέ 2 μεγάλες καινοτομίες: τις οικιακά κομποστοποιήσιμες κάψουλες αρωματικού espresso και τον καφέ σε ατομικά φακελάκια (coffeebags). Επιπλέον, η εξαγορά της Beanies μας έδωσε τη δυνατότητα να μπούμε δυναμικά σε νέες αγορές και προϊοντικές κατηγορίες (εγχώριες και διεθνείς), ενώ μέσω της στρατηγικής μας συνεργασίας με την εταιρεία ΧΕΛΙΤΤΑ, συνεχίζουμε την ανάπτυξή μας στην αγορά του HO.RE.CA.».
«Το 2023 ήταν μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις. Οι συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες στην αγορά καθιστούν πλέον τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό των επιχειρήσεων εξαιρετικά πολύπλοκο, ενώ, μέσα στο ήδη σύνθετο αυτό περιβάλλον, έχουμε νέα trends στις καταναλωτικές συνήθειες. Από τα trends, που φαίνεται ότι θα κυριαρχήσουν, είναι η ζήτηση για προϊόντα που συνδυάζουν αυξημένη ευκολία/πρακτικότητα, καθώς και για προϊόντα με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η CAFETEX, πάντα πρωτοπόρα ως εταιρεία, διαθέτει ήδη στην αγορά προϊόντα καφέ που καλύπτουν και τις 2 αυτές ανάγκες, όπως τα πρωτοποριακά ατομικά φακελάκια καφέ Coffeeway coffeebags, για παρασκευή καφέ εύκολα και γρήγορα, χωρίς μηχανή, αλλά και τις οικιακά κομποστοποιήσιμες κάψουλες αρωματικού espresso Coffeeway, που είναι πλήρως φιλικές προς το περιβάλλον και με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα» υποστηρίζει.
«Στόχος μας για το 2024 είναι να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας μέσω της εισόδου μας σε νέες κατηγορίες. Ως εκ τούτου, πλέον, μπαίνουμε δυναμικά στην αγορά του ελληνικού αλλά και του agglomerated στιγμιαίου, με την τοποθέτηση στην αγορά της value for money μάρκας μας Brazita. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο στιγμιαίος Brazita διατίθεται ήδη με διευρυμένη διανομή, ενώ ο ελληνικός Brazita τοποθετήθηκε πρόσφατα σε hyper καταστήματα και σε μεγάλες αίθουσες. Στόχος μας είναι μέσα στο 2024 τα παραπάνω προϊόντα να είναι διαθέσιμα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εύρος διανομής» καταλήγει.
Από το COFFEE&BRUNCH MAGAZINE