8 τρόποι για να προμοτάρετε καλύτερα το coffee shop σας

8 τρόποι για να προμοτάρετε καλύτερα το coffee shop σας

Προετοιμαστείτε κατάλληλα για να “ανεβάσετε” τη στρατηγική μάρκετινγκ του coffee shop σας σε νέο επίπεδο.

 

Η έλευση του νέου χρόνου σε λιγότερο από 2 μήνες, είναι μια κατάλληλη ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες coffee shops να αλλάξουν στρατηγική μάρκετινγκ. Είτε είστε νέος επιχειρηματίας στην καφεστίαση, είτε έχετε αρκετά μεγάλη εμπειρία, ήρθε η ώρα να εξετάσετε μερικές νέες ιδέες. Η αφοσίωση των πελατών σας δεν είναι εύκολη υπόθεση, όμως η αλλαγή στρατηγικής και η δοκιμή νέων πολιτικών μάρκετινγκ μπορεί να γίνουν πολύτιμοι σύμμαχοί σας. Δείτε τις παρακάτω οκτώ ιδέες για την προώθηση του coffee shop σας.

 

Αναβαθμίστε το πρόγραμμα επιβράβευσης

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους παλιούς είναι να προσφέρετε δωρεάν προϊόντα μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης. Είναι ένα τρόπος να επιβραβεύετε τους πελάτες για τις συχνές αγορές τους, παροτρύνοντάς τους να επιστρέψουν και πάλι στο μαγαζί σας. Τα προγράμματα επιβράβευσης μπορούν να λειτουργήσουν με διαφορετικούς τρόπους—προσφέροντας πόντους που μπορούν να εξαργυρωθούν για αγορές ή προσφέροντας ένα δωρεάν αντικείμενο μετά από συγκεκριμένο αριθμό αγορών. Η προσφορά ανταμοιβών ή καρτών προγραμμάτων επιβράβευσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε αφοσιωμένους πελάτες και αυτές οι κάρτες ή τα προγράμματα θα πρέπει να προσφέρονται σε κάθεναν από αυτούς.  Οι πελάτες θα πχ. λάβουν ένα δωρεάν ρόφημα ή γλυκά (ή ό,τι άλλο επιλέξετε) και με αυτό τον τρόπο εσείς θα έχετε ξεκινήσει τη διαδικασία να μετατρέψετε έναν πρώτο επισκέπτη σε πιστό θαμώνα.

 

Προσφέρετε επαναχρησιμοποιούμενες κούπες και ανταλλακτικά

Για ορισμένους, οι καφετέριες που προσφέρουν επαναχρησιμοποιήσιμες κούπες, καθιστούν αυτά τα καταστήματα πιο ελκυστικά. Παρέχοντας ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στους ανθρώπους να χρησιμοποιούν ένα επαναχρησιμοποιούμενο φλιτζάνι ή κούπα παρέχοντας μια μικρή έκπτωση στο ρόφημά τους, είναι κάτι που θα ευχαριστήσετε αυτές τις κατηγορίες πελατών. Παράλληλα, θα εξοικονομήσετε χρήματα από το κόστος του ποτηριού και θα διαδραματίσετε έναν σημαντικό ρόλο στις προσπάθειες που γίνονται για την προστασία του περιβάλλοντος. Πολλά καφέ προσφέρουν επίσης αναπλήρωση σε επιλεγμένα ροφήματα όταν οι πελάτες γευματίζουν εντός αυτών. Με αυτό τον τρόπο είναι πιθανότερο οι πελάτες να παραμείνουν σε αυτό το κατάστημα (και ενδεχομένως να προβούν σε περαιτέρω αγορές). Σε τελική ανάλυση, ένα καφέ συνδέεται άρρηκτα με τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν παρέα, να μελετούν ή και να εργάζονται. Η δημιουργία ενός χώρου όπου οι άνθρωποι θέλουν να περνούν το χρόνο τους είναι απαραίτητη για να πετύχετε. Η προσθήκη επιπλέον κινήτρων απλώς “γλυκαίνει” αυτή την παραμονή.

 

Καμπάνια στα Social Media

Εάν το κατάστημά σας δεν έχει ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να εστιάσετε σε αυτό τον τομέα το 2024. Δημιουργώντας μια συνεκτική, δημιουργική στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη νέα χρονιά, μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες και να μετατρέψετε τους παλιούς σε τακτικούς πελάτες και fans της επιχείρησής σας. Για να σχεδιάσετε μια καλή καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να έχετε πολλές ιδέες για αναρτήσεις και ιστορίες, καθώς και μια οπτική στρατηγική για αυτές τις αναρτήσεις. Πρέπει να έχετε κατά νου πως ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι ακολουθούν επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την τελευταία περίοδο, επομένως είναι απαραίτητο να έχετε εκεί ισχυρή παρουσία. Το πιο σημαντικό: διασκεδάστε με αυτό και αφήστε την προσωπικότητα της επιχείρησής σας να φανεί μέσα από όλα όσα δημοσιεύετε.

 

Αναβαθμίστε τα μενού και τις ταμπέλες

Αν πάτε σε μια καφετέρια και παρατηρήσετε ότι τα μενού δεν συνάδουν με την επωνυμία τους και ότι οι ψηφιακοί πίνακες μενού τους είναι δύσκολο να διαβαστούν, θα διαπιστώσετε πως σίγουρα υπάρχει πρόβλημα, σωστά; Η ύπαρξη μιας συνεκτικής οπτικής brand strategy σε όλα τα στοιχεία μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού μενού, καρτών επιβράβευσης, φυλλαδίων, ταμπέλων και υλικού μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε την αναγνώριση του brand σας. Έτσι, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να υποστηρίξουν την καφετέρια σας. Για να τα καταφέρετε, μπορείτε είτε να προσλάβετε έναν γραφίστα, να δημιουργήσετε τα μενού σας από την αρχή ή να ξεκινήσετε με ένα πρότυπο μενού. Πολλά εργαλεία σχεδίασης που βασίζονται σε πρότυπα, προσφέρουν αντίστοιχα πρότυπα για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φυλλάδια κλπ, διευκολύνοντας το brand να είναι συνεκτικό σε έντυπες και ψηφιακές πλατφόρμες. Προμοτάρετε το καφέ σας αλλάζοντας τα μενού σας ανάλογα με την εποχή. Η προσθήκη νέων ροφημάτων και γεύσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους θα “ιντριγκάρει” τους πελάτες σας και θα τους κάνει να επιστρέφουν διαρκώς σε εσάς, προκειμένου να δοκιμάσουν νέα πράγματα.

 

Δημιουργία περιεχομένου σύντομης μορφής

Η δημιουργία περιεχομένου σύντομης μορφής έχει απογειωθεί τα τελευταία χρόνια. Μεταξύ του TikTok και του Instagram Reels, πολλοί χρήστες κοινωνικών μέσων στρέφονται σε αστείο ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο σύντομης μορφής. Ένα από τα σπουδαία πράγματα του TikTok είναι τα ποσοστά αφοσίωσης που είναι υψηλά, ανεξάρτητα από τον αριθμό των fans, ενώ ο αλγόριθμος θα δείχνει το περιεχόμενό σας σε όσους ενδιαφέρονται για καφέ!

 

 

Μην φοβάστε να δοκιμάσετε το Influencer Marketing

Το Influencer Marketing είναι μια άλλη τακτική που έχει απογειωθεί τα τελευταία χρόνια: το 54% της γενιάς Gen Z και το 49% των millennials δηλώνουν ότι προτιμούν να επηρεάζονται για τις αγορές του από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έναντι άλλων μεθόδων. Όταν κάποιος influencer που ακολουθούν υποστηρίζει μια επιχείρηση, δίνει σε αυτήν περαιτέρω αξιοπιστία. Kαι οι ακόλουθοι του influencer θα είναι πιο διατεθειμένοι να τσεκάρουν το προιόν που προμοτάρει. Όταν συνεργάζεστε με τοπικούς παράγοντες influencing, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε άτομα που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με εσάς και αγαπούν το brand σας. Ενώ ορισμένα brands συνεργάζονται με τυχαία άτομα για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, αυτές οι συνεργασίες είναι πολύ πιο πολύτιμες όταν ο influencer αγαπά πραγματικά το προϊόν.

 

Συμμετοχή σε τοπικές εκδηλώσεις

Η παρακολούθηση τοπικών εκδηλώσεων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε το κατάστημά σας. Τα φεστιβάλ, οι εκθέσεις, οι αναδυόμενες εκδηλώσεις και οι αγορές είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για πρόσθετα έσοδα, αυξάνοντας παράλληλα την αναγνωρισιμότητα του brand. Θα πρέπει να προσφέρετε ένα περιορισμένο μενού σε αυτές τις εκδηλώσεις καθώς και δείγματα, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να δοκιμάσουν τα ροφήματα ή τα εδέσματα που προσφέρετε, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν. Τα δείγματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προωθήσετε το προϊόν σας, πείθοντας τους ανθρώπους να αγοράσουν το πλήρες μέγεθος.

 

Αξιοποιήστε στο έπακρο τη νέα χρονιά 

Το μάρκετινγκ αλλάζει συνεχώς, επομένως η προσαρμογή στις νέες τάσεις είναι απαραίτητη για την επιτυχία σας. Ακολουθώντας αυτές τις τάσεις, η επωνυμία της καφετέριά σας είναι βέβαιο ότι γίνει πιο γνωστή ενώ θα δείτε τα έσοδά σας να εκτοξεύονται. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να δοκιμάστε κάτι νέο για την επιχείρησή σας στις αρχές του 2024. Μπορεί να διαπιστώσετε και μόνοι σας ότι είναι αυτό που έλειπε για να αναβαθμίσετε την στρατηγική σας για το μάρκετινγκ.