Δύο πράγματα που μπορεί να εκνευρίσουν τον barista

Δύο πράγματα που μπορεί να εκνευρίσουν τον barista

Eνέργειες που πρέπει να αποφεύγετε μπαίνοντας σε ένα coffee shop

 

Πολλά έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για τη συμπεριφορά των πελατών απέναντι σε υπαλλήλους εστίασης, ωστόσο το μόνο σίγουρο είναι ότι το προσωπικό ενός οργανωμένου coffee shop είναι καλά εκπαιδευμένο ώστε να παραμένει ψύχραιμο ακόμα και σε… ακραίες καταστάσεις ή/και απαιτήσεις πελατών. 

 

Για τους baristas, υπάρχουν πολύ λίγες περιπτώσεις οι οποίες αποτελούν… “κόκκινο πανί” και συνήθως σχετίζονται με καταστάσεις που μπορεί να επιφέρουν καθυστέρηση ή κωλύματα στην εκτέλεση των εργασιών τους. 

 

Πολλοί baristas θεωρούν ότι το χειρότερο για εκείνους είναι όταν κάποιος πελάτης έχει παραγγείλει και εν συνεχεία δεν δίνει σημασία όταν είναι έτοιμος ο καφές τους. “Είμαστε αρκετά υπομονετικοί και αγαπάμε τους πελάτες μας. Κάτι όμως που μπορεί να γίνει αρκετά εκνευριστικό είναι όταν (ο πελάτης) έχει φορέσει τα ακουστικά του ή ελέγχει τα  emails του, και ενώ φωνάζω για τον έτοιμο καφέ, δεν καταλαβαίνουνή δεν δίνουν σημασία” αναφέρουν οι baristas. 

 

Μία δεύτερη περίπτωση που μπορεί να φέρει σε αμηχανία ή ακόμη και να εκνευρίσει έναν barista είναι όταν οι πελάτες, μεταβαίνουν στο coffee shop με δικά τους δοχεία, χωρίς να τα έχουν προηγουμένως πλύνει. 

 

Για αυτό την επόμενη φορά που θα μεταβείτε σε ένα coffee shop, φροντίστε να κάνετε τα απαραίτητα ώστε να μην φέρετε σε δύσκολη θέση τον άνθρωπο που σας εξυπηρετεί. Πρόκειται για έναν επαγγελματία που έχει τη διάθεση και το ταλέντο να φτιάξει τη μέρα σας με έναν υπέροχο πρωινό καφέ, πάντα με ένα ζεστό χαμόγελο!