Η illycaffè “κλείνει το μάτι” στην Κίνα

Η illycaffè “κλείνει το μάτι” στην Κίνα

Η ιταλική αλυσίδα illycaffè σχεδιάζει να καταστήσει την Κίνα τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της, ενεργοποιώντας τις δραστηριότητες e-commerce και λιανικής σε ολόκληρη τη χώρα εντός δύο ετών.

 

Η εταιρεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ηπειρωτική Κίνα το 1997 και παρέχει κατά κύριο λόγο υπηρεσίες χονδρικής σε επιχειρήσεις ξενοδοχείων, εστιατορίων και καφέ. Περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων του illycaffè πραγματοποιείται επί του παρόντος στην Ιταλία.

 

Μιλώντας στο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Cristina Scocchia είπε ότι οι διεθνείς πωλήσεις της illycaffè είναι επί του παρόντος «κατακερματισμένες» και ότι η εταιρεία επιθυμεί «να δημιουργήσει μεγαλύτερες αγορές στο εξωτερικό».

 

Η Scocchia, η οποία διορίστηκε Διευθύνουσα Σύμβουλος της illycaffè τον Ιανουάριο του 2022, αποκάλυψε ακόμη ότι «έχουμε μελετήσει ποιες αγορές μπορούν να γίνουν μια δεύτερη ‘home market’ για εμάς και η καλύτερη επιλογή είναι η Κίνα». Η εταιρεία έχει καταστρώσει μια στρατηγική επέκτασης που θα της επιτρέψει να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει τις πωλήσεις της στην Κίνα μέχρι το 2026, πρόσθεσε.

 

«Το coffee wave στην Κίνα έχει ήδη ξεκινήσει, και όταν τελικά βρεθεί σε full force, εμείς θέλουμε να έχουμε ήδη εδραιωθεί εκεί ως μεγάλος παίκτης στην κινεζική αγορά. Ένα πράγμα που μας έδειξε η εμπειρία μας είναι ότι η Κίνα μπορεί να υιοθετήσει πολύ γρήγορα τις ανερχόμενες τάσεις. Η ταχύτητα της καινοτομίας στην Κίνα είναι τεράστια», είπε.

 

Η illycaffè διερευνά προς το παρόν πιθανές συνεργασίες για να διευκολύνει τη μετάβασή της στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2023, εν όψει της έναρξης άμεσων δραστηριοτήτων λιανικής το 2024. Η εταιρεία ενημέρωσε ότι τα έσοδά της στην Κίνα κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 αυξήθηκαν κατά 22%.