Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη εγκαινιάζουν νέο Pop Up Store στο Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με ανανεωμένη Ταυτότητα

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη εγκαινιάζουν νέο Pop Up Store στο Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με ανανεωμένη Ταυτότητα

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και καινοτομίας εγκαινιάζουν νέο pop up καφεκοπτείο στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», και παρουσιάζουν την  ανανέωση της εταιρικής τους ταυτότητας. 

 

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη επεκτείνουν το δίκτυο τους και εγκαινιάζουν το νέο pop up καφεκοπτείο στο αεροδρόμιο Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος». Το νέο σύγχρονο κατάστημα βρίσκεται στο Εμπορικό Κέντρο του Αεροδρομίου και έρχεται να επισφραγίσει την εξέλιξη της εταιρίας και την μετάβασή της στην νέα εποχή. 

 

Το ελληνικό οικογενειακό brand μέσα από την πολυετή του εμπειρία και τη βαθιά του γνώση για τον καφέ και τα τοπικά ελληνικά προϊόντα, δίνει τώρα την δυνατότητα σε όλους τους ταξιδιώτες να ζήσουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης που «μυρίζει» φρεσκοκομμένο καφέ και υπογραμμίζει τη γαστρονομική του κουλτούρα με συνέπεια και αφοσίωση. Μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών ειδών καφέ φρεσκοκόβονται παρουσία πελάτη, ενώ οι επιλογές των ελληνικών εδεσμάτων που «αγκαλιάζουν» το τρίπτυχο «ντόπιο προϊόν – υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές – ιδανικό συνοδευτικό του καφέ» ποικίλουν. Παράλληλα, στο νέο κατάστημα θα βρει κανείς έτοιμες προτάσεις δώρων που συμβολίζουν Ελλάδα & Απόλαυση, καθώς και επιλεγμένα είδη παρασκευής & σερβιρίσματος ροφημάτων. 

 

Το προσωπικό του καταστήματος, πάντοτε πρόθυμο να εξυπηρετήσει με χαρά όλους τους ταξιδιώτες, προτείνει τους καλύτερους ιδανικούς συνδυασμούς και φροντίζει να «πετάξουν» παίρνοντας μαζί τους γεύσεις και αρώματα που να θυμίζουν Ελλάδα!

 

Η STIRIXIS Group, ανέλαβε όλη τη στρατηγική μελέτη ανάπτυξης του concept, το branding, την αρχιτεκτονική μελέτη & κάτοψη, την μηχανολογική μελέτη αλλά και τη συνολική διοίκηση της κατασκευής του νέου pop up store των Καφεκοπτείων Λουμίδη. Το νέο αρχιτεκτονικό Concept του Pop up store, αναδεικνύεται άρτια στον σύγχρονο και πρόσφατα ανακαινισμένο Εμπορικό Κέντρο του Αεροδρομίου ενώ συνδυάζει κλασικά γραμμικά στοιχεία με μία σύγχρονη ρετρό διάθεση με ημικυκλικά μοντέρνα στοιχεία και τολμηρά χρώματα. 

 

Με σκοπό να εκσυγχρονιστεί το brand image καθώς και να προβληθούν οι διαχρονικές αξίες και η σημαντική ιστορία των Καφεκοπτείων Λουμίδη, προέκυψε ο αρμονικός συνδυασμός του μοντέρνου και του κλασικού, κάτι που  εφαρμόστηκε και στο νέο λογότυπο με γεωμετρικά σχήματα και μοντέρνα γραμματοσειρά. Πίσω από κάθε σχήμα κρύβεται μια ιστορία και ένας σκοπός. Όλα τα στοιχεία, σηματοδοτούν μια φρέσκια και ανάλαφρη εποχή για το ιστορικό brand, αναδεικνύουν την εξωστρέφεια και νεανική του προσέγγιση, ενώ ταυτόχρονα επικοινωνούν ευφυώς την ιστορία του brand. 

 

Γνωρίζοντας τις τάσεις της Retail αγοράς και των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή, το νέο κατάστημα δίνει έμφαση στον πελάτη και την περιήγησή του, όχι μόνο φυσικά στον χώρο, αλλά και ψηφιακά μέσω σύγχρονων συσκευών. Η τεχνολογία ενσωματώνεται στο κατάστημα με φυσικό και διακριτικό τρόπο, μέσω monitors που αναδεικνύουν νέα προϊόντα, και tablet stands που κάνουν γνωστό και οικείο σε κάθε πελάτη το e-shop των Καφεκοπτείων Λουμίδη. 

 

Ο Ιάσων Λουμίδης , Γενικός Εμπορικός Διευθυντής  /  Chief Commercial Officer (CCO) δήλωσε: «Γεμάτοι έμπνευση και δημιουργικότητα εξελισσόμαστε και οραματιζόμαστε το πολλά υποσχόμενο μέλλον της 100% ελληνικής μας επιχείρησης. Το νέο μας pop up καφεκοπτείο στο Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», η ανανέωση της εταιρικής μας ταυτότητας και ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου μας,  παρουσιάζουν τις μεθοδικά και πολύ καλά μελετημένες μας κινήσεις που στόχο έχουν να εξελίξουν την επωνυμία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, εδραιώνοντας ταυτόχρονα στην αγορά τη νέα μας σύγχρονη και φρέσκια εικόνα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την ομαλή μετάβαση της εταιρίας μας στην νέα εποχή, με καινοτόμες υπηρεσίες και σύγχρονο concept, διατηρώντας παράλληλα τις διαχρονικές μας αξίες. Ομάδα ειδικών δούλεψαν επί μήνες με δημιουργικότητα και έμπνευση και το αποτέλεσμα δικαιώνει απόλυτα το έργο τους. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εμπνέουμε τους καταναλωτές και να τους προσφέρουμε μια πολυδιάστατη εμπειρία απόλαυσης».