Plan(e)t: Το πρώτο carbon-negative φυτικό παγωτό τώρα και σε Dubai Chocolate

Plan(e)t: Το πρώτο carbon-negative φυτικό παγωτό τώρα και σε Dubai Chocolate

Tο πρώτο branded παγωτό Dubai Chocolate στο οργανωμένο λιανεμπόριο της Ελλάδας και όχι μόνο παρουσιάζει η Plan(e)t Foods, η ελληνική εταιρεία που καινοτομεί με το πρώτο plant-based και carbon-negative παγωτό στον κόσμο.

 

Το Dubai Chocolate της Plan(e)t συνδυάζει την premium βελγική σοκολάτα με πλούσια πραλίνα pistachio (χωρίς προσθήκη αρωμάτων) και τραγανό κανταΐφι, που απογειώνει την υφή και τη γεύση. Ένας απρόσμενος αλλά αρμονικός συνδυασμός που συνδέει την πολυτέλεια της Ανατολής με την υψηλή ποιότητα των παγωτών Plan(e)t.

 

 

«Αν και αρχικά είχαμε ενδοιασμούς για τη viral φρενίτιδα του Dubai Chocolate, η αλήθεια είναι ότι το pistachio πρόκειται για την πιο δημοφιλή γεύση παγωτού στην Ελλάδα, την οποία έρχεται να πλαισιώσει η ποιοτική βέλγικη σοκολάτα μας, υπεύθυνης και βιώσιμης παραγωγής» δήλωσε ο Γρηγόρης Μπογράκος, ιδρυτής της Plan(e)t Foods. «Είμαστε περήφανοι για το απολαυστικότατο αποτέλεσμα και διότι για άλλη μια φορά κινούμαστε πιο γρήγορα από τον ανταγωνισμό, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη.»

 

Η νέα γεύση διατίθεται ήδη σε όλα τα supermarkets και delivery platforms, αλλά και στο flagship Plan(e)t Ice Cream παγωτοπωλείο, επί της Ερμού 86 στο Μοναστηράκι. Εκεί μπορεί κανείς να απολαύσει Dubai Chocolate και σε soft serve, με ανάμεικτο παγωτό σοκολάτα και pistachio, γέμιση πραλίνας pistachio και, φυσικά, κανταΐφι.

 

Οι νέες συνεργασίες της Plan(e)t Foods

 

Το λανσάρισμα της καινούριας γεύσης ακολουθεί την ανακοίνωση της εταιρείας για νέο κύκλο επένδυσης ύψους €1.050.000 από το SPOROS Platform, που ενισχύει τον στόχο της Plan(e)t Foods να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην ελληνική και διεθνή αγορά, με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την καινοτομία.

 

Plan(e)t bus campaignΣε αυτή την ιδιαίτερα κοβική στιγμή για την Plan(e)t Foods ανακοινώθηκε επίσης η συνεργασία με την MSCOMM, που  αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής της εταιρείας, με στόχο την ανάδειξη του brand και των χαρακτηριστικών που το διαφοροποιούν στον κλάδο του παγωτού.

 

 

Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκονται τα branded ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν σε όλη την Αθήνα, ντυμένα «Dubai Chocolate by Plan(e)t», καθώς και ραδιοφωνικά spots με τη φωνή του ηθοποιού Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη. Ακόμη, τρέχουν προγραμματισμένες προωθητικές δράσεις με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου στο «Πρωινό» του Sfera 102.2,  καθώς και ενέργειες Influencer MarketingPR  & Native Advertising.

 

Διαβάστε επίσης:

Τα ελληνικά planet-based παγωτά που “μαγνητίζουν” ισχυρούς επενδυτές