Βίκος Α.Ε.: Μοναδικά προϊόντα κορυφαίας ποιότητας και σύγχρονες υπηρεσίες για τους επαγγελματίες της καφεστίασης

Βίκος Α.Ε.: Μοναδικά προϊόντα κορυφαίας ποιότητας και σύγχρονες υπηρεσίες για τους επαγγελματίες της καφεστίασης

Με δυναμική ανάπτυξη και υλοποιώντας μια σειρά από σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές, καινοτομία και ανθρώπινο δυναμικό, η Βίκος Α.Ε., κατά τη διάρκεια των 30 και πλέον ετών της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, έχει καταφέρει να βρίσκεται στην κορυφή στον κλάδο του φυσικού µεταλλικού νερού και παράλληλα να διαγράφει μια εντυπωσιακή πορεία στον χώρο των φυσικών µεταλλικών αναψυκτικών.

 

Το φυσικό μεταλλικό νερό αποτελεί κινητήριο δύναμη της ανάπτυξής της, εξασφαλίζοντας την κορυφαία ποιότητα σε όλα τα προϊόντα της, τα οποία έχουν την ίδια αγνή βάση. Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος φτάνει στον τελικό καταναλωτή χωρίς καμία παρέμβαση από ανθρώπινο χέρι και δίχως να υφίσταται καμία επεξεργασία σε όλη τη διαδικασία.

 

Άλλωστε, από το πρώτο έτος της λειτουργίας της εταιρείας, το 1992, στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της βρισκόταν η ποιότητα του νερού, όπως επίσης και οι σχέσεις σεβασμού και αξιοπιστίας με τους συνεργάτες της.

 

Ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων για όλες τις ανάγκες των καταναλωτών

 

Με την ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, τόσο νερών όσο και αναψυκτικών, που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της η εταιρεία, έχει τη δυνατότητα να καλύπτει όλες τις σύγχρονες ανάγκες και τις προτιμήσεις κάθε καταναλωτή.

 

Εδώ και μία δεκαετία περίπου, η εταιρεία έχει εισέλθει και στην αγορά των αναψυκτικών, καταγράφοντας σημαντικές επιδόσεις με τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Αρχικά, λανσάροντας 8 διαφορετικές γεύσεις αναψυκτικών, στη συνέχεια εμπλουτίζοντας την κατηγορία με 3 ακόμη γεύσεις με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και γλυκαντικό από το φυτό στέβια και λίγο αργότερα με τη Βίκος Cola Zero Sugar με φυσικό μεταλλικό νερό.

 

Συνεπής στη δέσμευσή της να εξελίσσεται διαρκώς, διαβλέποντας τις τάσεις και τις νέες ανάγκες των καταναλωτών, η εταιρεία, το 2022, εμπλουτίζει την κατηγορία των mixers, λανσάροντας στην αγορά το Βίκος Pink Grapefruit, το οποίο μάλιστα, μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, κατάφερε να αποσπάσει ιδιαίτερα σημαντικά μερίδια αγοράς, κερδίζοντας την προτίμηση του κοινού.

 

Στη δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά HO.RE.CA.

 

Με «όχημα» τη μεγάλη επένδυση ύψους 22 εκατ. ευρώ για τη νέα μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων, η οποία ολοκληρώθηκε το 2022, η εταιρεία εισήλθε δυναμικά και στην αγορά HO.RE.CA., λανσάροντας τις νέες συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου για τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά της.

 

Αξίζει άλλωστε να σημειωθεί ότι, στη χώρα μας, η αγορά της καφεστίασης παραμένει ένας διαρκώς αναπτυσσόμενος κλάδος, ο οποίος όχι μόνο ανέκαμψε πλήρως μετά την περίοδο την πανδημίας, αλλά συνεχίζει να αποτελεί και πόλο έλξης επενδύσεων. Η διαχρονικά ισχυρή σχέση των Ελλήνων με τον καφέ, η οποία ακόμη και στις περιόδους οικονομικών κρίσεων αποδεικνύεται ανθεκτική, διαμορφώνει τέτοιες συνθήκες ώστε ο κλάδος να παραμένει συνεχώς «ελκυστικός». Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις καφέ, από την πλευρά τους, αναζητώντας την τόνωση του τζίρου τους, επιδιώκουν την ανάπτυξή τους και σε νέες κατηγορίες προϊόντων, ώστε να προσφέρουν πληθώρα επιλογών στους καταναλωτές. Δημιουργώντας έτσι μια σχέση win-win με την αντίστοιχη αγορά του αναψυκτικού και την ανάπτυξή του.

 

Για την Βίκος Α.Ε. άνοιξε ουσιαστικά ένα μεγάλο παράθυρο ευκαιρίας σε μια σημαντική αγορά, αφού πλέον έχει τη δυναμική να «τρέξει» και τα υπόλοιπα προϊόντα της –πέραν του νερού– στα καταστήματα καφέ, αλλά και σε εστιατόρια και ξενοδοχεία. Αιχμή του δόρατος για την ανάπτυξή της στη συγκεκριμένη αγορά αποτελεί το Βίκος Pink Grapefruit, το οποίο άλλωστε είναι ένα προϊόν αμιγώς για επιτόπια κατανάλωση και συνδυάζεται με αλκοολούχα ποτά, δημιουργώντας αυτό που το κοινό αναγνωρίζει ως το “pink phenomenon”.

 

Η καινοτομία και ο άνθρωπος στο επίκεντρο

 

Την ίδια στιγμή, ψηλά στις προτεραιότητες της εταιρείας βρίσκεται η αξιοποίηση της καινοτομίας και, με το βλέμμα της στραμμένο στο μέλλον και τα επόμενα 30 χρόνια της, ενσωματώνει τη δυναμική και τις καινοτόμες ιδέες της νέας γενιάς της επιχείρησης. Η εταιρεία επενδύει τόσο στον εκσυγχρονισμό των ήδη διαθέσιμων όσο και στη δημιουργία νέων πληροφοριακών συστημάτων καθώς και συστημάτων παραγγελιοληψίας, για την άμεση λήψη της παραγγελίας και εξυπηρέτησης των συνεργατών της. Διευκολύνει έτσι την καθημερινότητα των επαγγελματιών του κλάδου, προσφέροντάς τους ποιοτικά προϊόντα συνδυασμένα με αντίστοιχες υπηρεσίες.

 

Στον «πυρήνα» της λειτουργίας της, άλλωστε, πάντα παραμένει ο άνθρωπος και όλες οι σημαντικές αξίες της ανθρώπινης ζωής. Πάνω σε αυτές «χτίστηκε» και το πρόγραμμα «Ο Β-οίκος της ζωής μας», ένα ολόκληρο β-οικοσύστημα πρωτοβουλιών και δράσεων της εταιρείας, που περιλαμβάνει όσα έχουν σημασία για τον άνθρωπο: την προστασία του περιβάλλοντος, την κοινωνική προσφορά και τον πολιτισμό, με κοινό παρονομαστή όλων τον εθελοντισμό.
Με τη φιλοσοφία ότι «το να φτιάχνεις επιτυχημένα προϊόντα πρέπει να συμπλέει με το να δημιουργείς προϋποθέσεις για καλύτερη ζωή», η Βίκος Α.Ε. συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται έχοντας στον επίκεντρο τον άνθρωπο, για τον οποίο αγωνίζεται, ονειρεύεται και προσφέρει έμπρακτα με τις δράσεις της.

 

Πηγή: Coffee&Brunch Magazine