Ο καφές L’OR ξυπνά τις αισθήσεις και τις… συνομιλίες μας – Στην Ελλάδα η πρεμιέρα των Branded Keywords του Viber

Coffee and smartphone

Ο καφές L’OR ξυπνά τις αισθήσεις και τις… συνομιλίες μας – Στην Ελλάδα η πρεμιέρα των Branded Keywords του Viber

Με μια πρωτοποριακή καμπάνια για τον καφέ L’OR στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την JDE Peet’s και τη Havas Media, η Rakuten Viber επαναπροσδιορίζει την εντός συνομιλιών διαφήμιση.

 

Καμπάνια L'OR στο Viber

 

Έτσι, η JDE Peet’s γίνεται η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που αξιοποιεί την καινοτόμο λύση «Branded Keywords» της Viber, που λειτουργεί ως εξής:

• Ένας χρήστης πληκτρολογεί μια λέξη-κλειδί (π.χ., «καφές», «εσπρέσο», «καπουτσίνο») σε προσωπική συνομιλία, ομαδικό chat ή κανάλι.
• Εμφανίζεται διακριτικό σηματοποιημένο call-to-action (CTA) κάτω από το μήνυμα.
• Ο χρήστης πατά το CTA και μεταφέρεται σε προσυμπληρωμένη συνομιλία με chatbot ή σελίδα προϊόντος.

 

Στο πλαίσιο της καμπάνιας L’OR, έως τις 15 Οκτωβρίου 2025, οι χρήστες του Viber στην Ελλάδα καλούνται να πληκτρολογήσουν τις λέξεις-κλειδιά και να αποδεχθούν την πρόσκληση συμμετοχής σε διαγωνισμό μέσω του Viber Chatbot – με έπαθλο μια αξέχαστη διαμονή στο Grand Forest Metsovo.

 

«Αυτή η καμπάνια σηματοδοτεί ένα μεγάλο βήμα μπροστά στην επικοινωνιακή διαφήμιση» σχολίασε ο Νίκος Σύριος, Senior Sales Manager της Rakuten Viber. «Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά επιτρέπουν στις εταιρείες να επικοινωνούν με τους χρήστες ακριβώς τη στιγμή που κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους, κάνοντας αυτή την αμφίδρομη αλληλεπίδραση φυσική και ουσιαστική, όχι ενοχλητική.»

 

«Η συνεργασία με τη Viber και τη Havas Media μας επέτρεψε να παρουσιάσουμε τη L’OR με έναν φρέσκο ​​και ελκυστικό τρόπο» δήλωσε από την πλευρά της η Ροδούλα Τρακαδά, Διευθύντρια Μάρκετινγκ Ελλάδας στην JDE Peet’s. «Ως η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που λανσάρει αυτήν την καινοτόμο εμπειρία, είμαστε περήφανοι που αναδεικνύουμε στιγμές καφέ που πραγματικά ξυπνούν τις αισθήσεις»

 

«Αυτή η πρωτοβουλία είναι το τέλειο παράδειγμα για το πώς η δημιουργικότητα και η τεχνολογία συνδυάζονται για να προσφέρουν δραστικές, ευχάριστες εμπειρίες διαφήμισης» πρόσθεσε ο Φώτης Στεφανάτος, Επικεφαλής Digital Media της Havas Media. «Το ζητούμενο είναι να συναντάμε τους χρήστες εκεί που βρίσκονται –ακριβώς στις συνομιλίες τους–, προσφέροντας αξία, συνάφεια και ευκολία.»

 

 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ενσωματωμένη στις συνομιλίες καμπάνια ενισχύει τόσο την αναγνωρισιμότητα όσο και τις πιθανές πωλήσεις. Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά δημιουργούν μια συναφή αλληλεπίδραση, καθώς ενεργοποιούνται όταν οι χρήστες αναφέρουν ανάγκες ή διαθέσεις, κάνοντας το μήνυμα να μοιάζει περισσότερο με την πρόταση ενός φίλου παρά με διαφήμιση. Με ένα πάτημα, οι χρήστες μπορούν να ψωνίσουν, να εξερευνήσουν ή να ξεκινήσουν μια συνομιλία, ενώ η μάρκα κερδίζει ορατότητα και προσοχή.