Γρηγόρης: Διαρκής αναπτυξιακή πορεία με θετικό αποτύπωμα

Κατάστημα Γρηγόρης

Γρηγόρης: Διαρκής αναπτυξιακή πορεία με θετικό αποτύπωμα

Έτος ανάπτυξης ήταν το 2024 για την εταιρεία Γρηγόρης, με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται στα €55,7 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση 4,5% έναντι του 2023. Η διοίκηση δηλώνει πως παραμένει προσηλωμένη στη βελτιστοποίηση της λειτουργικής αποδοτικότητας και στη συνετή διαχείριση του κόστους, διατηρώντας σταθερά τα θεμέλια για βιώσιμη ανάπτυξη.

 

Εξάλλου, το 2024 ο Γρηγόρης προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις, ανοίγοντας 24 νέα καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό και ανακαινίζοντας 66 υφιστάμενα. Το ίδιο διάστημα υλοποίησε σειρά δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Ξεχωρίζουν η δράση της παροχής σχολικού γεύματος, για δέκατη συνεχή χρονιά, στους κρατουμένους που φοιτούν στις σχολικές μονάδες του Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα, καθώς και η μπάρα Γρηγόρης School Synergy Snacks, που διατίθεται από τα καταστήματα Γρηγόρης, προσφέροντας επαγγελματική αποκατάσταση σε νέους με αναπηρία.

 

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε €7,70 εκατ., έναντι €1,94 εκατ. το 2023, χρήση κατά την οποία τα αποτελέσματα είχαν επιβαρυνθεί σημαντικά από πρόβλεψη επισφαλών απαιτήσεων ύψους €2,78 εκατ. Θετική επίδραση στα καθαρά κέρδη μετά από φόρους του 2024 είχε και η αποτίμηση των επενδυτικών ακινήτων στην εύλογη αξία, κατά €1,68 εκατ.

 

Τα λειτουργικά έξοδα της χρήσης 2024 ανήλθαν σε €33,8 εκατ., αυξημένα κατά €3,6 εκατ. σε σχέση με το 2023, αντανακλώντας την ενίσχυση των επενδύσεων σε ανθρώπινο δυναμικό, τις παροχές τρίτων και τις αποσβέσεις. Ως αποτέλεσμα, το EBITDA διαμορφώθηκε σε €7,75 εκατ., έναντι €8,55 εκατ. την προηγούμενη χρήση. Ισχυρή παρέμεινε η κεφαλαιακή διάρθρωση της εταιρείας, με τον δείκτη Ιδίων Κεφαλαίων προς το σύνολο Παθητικού να διαμορφώνεται σε 66,33%, αποδεικνύοντας την οικονομική της σταθερότητα και αξιοπιστία.

 

Διευκρινίζεται ότι κατά τη διάρκεια της χρήσης 2024 εφαρμόστηκε μεταβολή λογιστικής αρχής με μετάβαση από τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (ΕΛΠ).  Για λόγους συγκρισιμότητας, τα οικονομικά μεγέθη του 2023 έχουν αναπροσαρμοστεί αναλόγως, εξασφαλίζοντας την ενιαία παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων.

 

Ο Γρηγόρης, με πάνω από 50 χρόνια παρουσία στην Ελλάδα και σε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, βραβεύτηκε σαν Famous Brand στην ελληνική αγορά για το 2023-2024 και κατέχει τη 12η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ. Υπόσχεσή του, οι επισκέπτες να έρχονται και να φεύγουν από τα καταστήματα με χαμόγελο, απολαμβάνοντας τον καφέ τους όπως ακριβώς τον θέλουν, σε παραδοσιακές αλλά και μοναδικές συνταγές.

 

 

Διαβάστε επίσης:

 

Ο Γρηγόρης Great Place to Work για 3η χρονιά

 

Γρηγόρης: Νέα εποχή στις online παραγγελίες και… ο πρώτος καφές κερασμένος!

 

Ο “Γρηγόρης” ανεβάζει στο 35% το ποσοστό στη Mailo’s