Οι νέες, πληθωρικές προτάσεις των Dutch Bros Coffee για τη θερινή σεζόν
Τρία νέα ροφήματα λάνσαρε η αμερικανική αλυσίδα Dutch Bros Coffee αυτό το καλοκαίρι, με την υπόσχεση ότι θα κάνουν «τις γουλιές δίπλα στην πισίνα διασκεδαστικές για όλους». Ο λόγος για τη Mudslide Mocha, τη Strawberry Colada και το Blue Lagoon with Strawberry Fruit, που αντλούν έμπνευση από την τάση των mocktails και θα διατίθενται στα πάνω από 1.000 καταστήματα της αλυσίδας μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
- Mudslide Mocha: Με σοκολατούχο γάλα Dutch Bros, ιρλανδέζικη κρέμα, σάλτσα μαύρης σοκολάτας, Cookies & Cream Soft Top® -μια επικάλυψη ανάμεσα σε σαντιγί και μαρσμέλοου- και καφεΐνη, σε εκδοχές Iced Mocha, Mocha Freeze και Mocha Cold Brew.
- Strawberry Colada: Με ανανά, καρύδα, γλυκιά κρέμα, φράουλες και επιλογή ανάμεσα σε Iced, Blended Rebel energy drink ή Lemonade.
- Blue Lagoon with Strawberry Fruit: Μείγμα blue raspberry και passion fruit, γαρνιρισμένο με φράουλες. Προσφέρεται ως Fizz -δηλαδή με σόδα σε γεύση επιλογής του πελάτη-, Lemonade, Iced ή Blended Rebel energy drink.
Η Dutch Bros Coffee, που ιδρύθηκε στο Όρεγκον το 1992, δηλώνει αφοσιωμένη στο να κάνει με κάθε φλιτζάνι τη διαφορά. Για να το πετύχει, σερβίρει μια τεράστια ποικιλία από μοναδικά, χειροποίητα ροφήματα, που προσαρμόζονται σε όλα τα γούστα. Επιπλέον, θέλει να εκπέμπει ασταμάτητα «Dutch Luv», μέσω δράσεων κοινωνικής ευθύνης σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.
Όσο για τις 3 νέες προτάσεις, η Tana Davila, Chief Marketing Officer της Dutch Bros, δηλώνει πως «θέλουν να πιάσουν το ζωηρό και κοινωνικό πνεύμα του καλοκαιριού», προσθέτοντας ότι «έχουν φτιαχτεί για ανάμειξη, ταίριασμα και δημιουργία αναμνήσεων με την οικογένεια και τους φίλους».
Διαβάστε επίσης:
3 από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες διεθνείς αλυσίδες καφέ